Selasa, Oktober 06, 2009

Sejenak Mengenali Follower

Tag ni diwujudkan oleh aku sendiri untuk para follower dan pengomen-pengomen setia setiap posting aku. Tujuan aku adalah amat murni, penuh hensem serta bergaya gagah perkasa iaitu aku nak mengenali para follower aku dengan lebih dekat. Sebelum korang jawab tag ni aku akan jawab dulu. Selamat mengenali siapa aku.... hohohohoho....

Nama Penuh:

Effendy Hanisham Bin Ab Halim

Nama Panggilan:

Echam, sham, hanisham dan Curut Jr

Asal:

Jerantut, Pahang

Umur:

30 tahun

Status:

Married but available (M.Ba).... muahahhahaha. Anak dah 2. Dua-dua lelaki.

Pekerjaan:

QRE Executive.

Contact no:

012-2472467 (Untuk sesiapa yang berani bagi sahaja)

Email / YM:

hanisham79@gmail.com / marveles_jingga (sapa nak add boleh add pastu jangan lupa BUZZ aku)

Hobi:

Memancing (sapa yang ada port baik boleh call aku). JOM MANCING!!!!!!!!

So apa lagi.. jawab ler tag ni. Aku tujukan pada semua follower aku.... hahhahahha....

10 Juri Propesional:

zai berkata...

Salam Echam..

Wah..ni cam tempek iklan cari calon no. 2 jer ni hehehe..

bini aok tak marah ke kang ada awek2 tepon nak bermadu nnti..jangan makan sup tapak kasut dah la yer dik.

p/s. no hp to yang betul ke tipu...kang dapat kat polis lak..(sajala kak zai nak ngorat echam kat nenek kak zai yg dah lama mencari partner.)

pB berkata...

salam ...


muda lagi , baru 30

Koyuki berkata...

nama wife ngan anak2 skali apsal tak letak??

hehehe~

AzMas berkata...

ehcam... koi ahkak ler.. ahkak lagi tua dari adik 2 tahun lorrr. nama adik ehcam tu.. simpan wat koleksi kot2 sok2 Adam ada adik. Tak fenin pk nak taruk nama apa.

echam add kat facebook ler.. bergerak pantas sikit.

kakcikseroja berkata...

Selamat berkenalan En. Echam..

Alamat rumah tak ada ke?? :)

Kamria berkata...

Aku x nak jawab la sebab hang dah kenai aku pun he..he...

ZOOL@TOD berkata...

No akaun bank tak de? Mana tahu ada peminat nak bank-in duit.....

Tag Echam yang lepas pun tak jawab2 lagi. Insya-Allah bila ada ruang yang lebih baik saya akan jawab semua tag2 tu....

~0~ berkata...

erk.....terkena jugak ke nie???

Webmaster@Echam berkata...

Kak Zai,
Wah..wah..wah... suka2 kak zai je ehhhh.. hahhahah.. Ehhh.. nmpak cam iklan ke. Takpelah mungkin secara kebetulan kot. Tapi kalau jadi pun ok gak... erkkkk.. sup selipar tu sedap tak kak zai???

Pb,
30 tu baru peringkat remaja klasik... muahahhaha

Koyuki,
Errrkkkk.... lupalah.. hehheheh

Mas,
Erkkk aok akok pade koi yer. Koi paggey aok akok ler yer. Name koi tu bior ler koi sorang je gune.

KakCik,
Selamat berkenalan. Hehehhehe....

Alamat umah takde sbb saya dok kat kayangan.. hehheheh

Saliza berkata...

Echam,
Bagus, bagus..
bagi idea nak hapdet blog ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.