Jumaat, Oktober 09, 2009

Tanya Sama Hati

Teringat masa zaman kecek-kecek dulu. Nama awek tu Asmahani bt Shafie. Anok pegawai Felda. Sekarang ni koi dok tahu mene dia duduk. Lost kontek orang kabo. Sesapa yang kenei dia nnt msg kat no koi yek... hehhehehe...

16 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Asmahani Hussin tu bukan pelakun drama ke??

~0~ berkata...

kenangan lama ke bang???

mam besar tau x nie??hehehhehe

hai berkata...

hehehe....biroh jugek aok ni yak!!

Webmaster@Echam berkata...

KakCik,
Nama dia asmahani bt shafie. Salahlah plak... hihiihih

Edi,
Mem besar tak tau.. hehheheh

Kak Hai,
erkkkk... mane ade. kalo ader pun skit2 je... muahahhahaha

Koyuki berkata...

aii bang..

bg tau akak karang..

hehe..

Pn Kartini berkata...

Salam ziarah..:)
Tertarik ..tgk clipYouTube sama anakanda..sbb lagu Tanya sama hati mmg favnya..:):)

zetty berkata...

alamak...xkenal laaa plak...
x dpt org nk menolong...
hehehe

zai berkata...

Hai echam macam jejak kasih nampak...ada apa2 ker?

Tanpa Nama berkata...

anok pegawai felda mane ni?.
kg2 ke?
aku kenal tak? hehehee

weh jom wat gathering kelas 6 anggerik... :D

shuk@alamort

relevan berkata...

Tak boleh jadi ni..kawan mesti bagitau cikgu yang mangajar di Sabak Bernam ni..

maiyah berkata...

teringat kecek2 plak, cari ler kat mukabuku :)

syahbandar87 berkata...

hehehe...lawak2 bce n3 ni pastu bce plak komen pembaca2 nye.hmm..de hati lagi nk tambah lagi sorang eh.hehe..gurau jerk.jngn mrh
:)

Don Balon berkata...

Ni anok arwah pakcik Pie dengan rumoh aok ke Hj Pie Cowboy?kuikui

Jejaka Desa berkata...

Ah...Cepoihhh....

mazru(9m2mzr) berkata...

x kenei pulok koi..

Webmaster@Echam berkata...

Koyuki,
Erkkk.. bgtau melalui cakap dalam hati tau. Jangan cakap mulut nnt dia dgr.. hehhehe

Pn Kartini,
Yeke.. lagu tu mmg best pun.

Zetty,
Hihihi... nnt zetty tlg kenal2 kan yer...

Kak Zai,
Program jejak kasih je... Merapatkan silaturrahim... Cheh.. alasan je semua tu..

Sukot,
Anak pegawai Felda Gelanggi 5 masa tu. Dia pindah masa kita darjah 5 beb.. sedey gua...

Abg Syed,
shhhh... diam2 tau....

Kak Maiyah,
Takmolah kak... saya tak follow mukabuku tu.

Syah,
Hahhahah... sekadar isi masa kosong...

Don,
2 2 bukan. Ni anok pegawai Felda gelanggi 5 masa tu.

JD,
hahahha.. nasib baik siti tak tau... hohohooh

Mazru,
Mekala aok kenei jgn lupa bgtau koi yer.. hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.