Khamis, November 19, 2009

Aku tak minta jadi POPULAR.

Ramai yang tak puas hati bila aku camni. Aku heranlah ngan diorang ni. Bukan nak bagi semangat pada aku malah ada yang kutuk cakap aku tak layak berkeadaan macam ni. Salah ke kalau aku ditakdirkan jadi macam ni. Hari-hari aku serabut dok fikir problem ni. Tambah-tambah aku heran bila org cakap aku cuba menipu pandangan diorang. Tapi demi kerana kerjaya dan masa depan aku, aku postkan jugak gambar terbaru aku. Biarlah aku dicerca dengan pelbagai umpat nista tapi yang pasti aku bolehhhhh... Cuma kepada kawan-kawan yang pernah kutuk dan hilang kepercayaan kepada aku, satu je pesanan aku. Usaha tangga kejayaan walaupun dengan cara kelentong sekalipun. Jangan rase rendah diri dengan pencapaian aku ni. Sebenarnye inilah berkat usaha aku selama ni. keh..keh...keh...



Percaya tak ni gambar aku......

26 Juri Propesional:

abu muaz berkata...

berketul-ketul tuan....tak percaya aku.

zai berkata...

wakakaka...kelakar nak mampus..!!! tak terbayang kalau echam cam ni..geli kak zai tengok badan berminyak2 tu..lagi satu..tengok kepala dah jadi kecik beno mcm tak seimbang dgn badan lak..hehehe

ZOOL@TOD berkata...

Spender cap buaya ke Echam....

endiem berkata...

tiru malek nor

Mr PenyuBiru berkata...

aku nak percaya tapi ade suara² halus mengatakan jangan percaya.hehe

~0~ berkata...

seram bang...hahahhaha

ezzati berkata...

pecaye2..auwwwww

Finaz berkata...

lawak(2x)..hehe.. isk..isk.. ada hati tu nak badan ketul2 gaya gitu..hehehe..
Oh Ya! kemain aok buat aksi TERlampau yer....hahaha

Redz da Tsar berkata...

Serius aku percaya... Aku jenis tak suke memperkecil kawan

Webmaster@Echam berkata...

Bro Abu,
Tak percaya gak ke... Jgnlah camtu...

Kak Zai,
Tak support lsung .. cian saya.. hikhikhik

Zool,
Spender cap kapak.. hahahah

Endiem,
Koi tok tiru sapa2 wehhhh.. koi tetap koi... hohohooh

Penyu Biru,
Huhhhhh.. tak percayalah tu...

Edi,
Tu baru sikit tu.. Belum tengok tulang2 kuar lagi... hahhaha

Ezati,
Haaaa.. camtulah.. terharu saya tau... hehhehe

Finaz,
Koi buat aksi terlampau bior org nampok.... Lagipun koi malas nak sembunyi2 ni... hahhaha

Duan,
Huhhh.. Bagus aok tak suka memperkecilkan kawan... hahahha

INTAN RH berkata...

Hmm...muka tak berminyak plak hehe..

relevan berkata...

Kawan percaya..sebab kawan pernah mgetea sama Echam kat kopitiam..heh heh heh! Echam memang perkasa..tak percaya tanya kawan..

zetty berkata...

yekerrr..mcm xcayerrr jerr...rase2 memang x cayerr laaa..hehehe..kne tgk depan mata dulu..bru prcaya.,..hehehe

Koyuki berkata...

halaaaa

seramnyeeee

huhu~

Webmaster@Echam berkata...

Kak Intan,
Muka tu mmg saje tak bagi minyak. Nanti susah awek nak ceom.. hahhaha

Abg Syed,
Betul tu rodong. Kalo tak caye tanyer aok. Cuma sikit pembetulan. Aritu kawan jumpa aok masa bulan pose. Mane ade mengetea. Kalo ader pun jangan cerita kat komen ni. Jatuh kredibiliti kita sebagai jejak ensem seantero alam yang ada hajat kawen lebih dr satu... Huuhh aok ni.... hahahhahaha

Zetty,
Kalo tak caye tanyer abg relevan sokmo. Dia pernah jumpa saya. Hahhahahah... Tapi boleh caya ke abg relevan kita tu...

Koyuki,
Issshhh.. jgn seram2 k. Tu baru sikit tu. Belum tengok urat ngan tulang kuar lagi....

Fadh berkata...

astafirullahalazim...mededahkan aurat...berdosa...

Webmaster@Echam berkata...

Cikgu Fadh,
Erkkkkk.....

ween berkata...

berketak2. awww (^_^)

pakcik kordi berkata...

bale aok..koi bapok percayanya...kah kah kah!!!!!

Saliza berkata...

ha ha ha...
gelak guling2 jer...

Cikgu Jang .. berkata...

cayalah echam....tak sangka ade juge rodong2 koi menceburi sukan te ye....hemsem jugak awok yek...

maiyah berkata...

bleh jadi bodyguard akak ni tulung angkat masuk kete.. tang mata idung dan mulut tu mmg adik punya tak.. baik cakap nanti masuk mahkamah :D

DDrfauziah berkata...

Hi, aslmkm Webmaster@Echam, :)
Wah, anda suka propa jugak ni! Kat blog Kak G semlm bunyi mcm lain je ... ni dah mcm berbau UMNO pulak ... hehehe ... Apapun dek, suka hati ler!
Tapi, kalau boleh menerima pandangan, Kak G yakin lbh baik jd baik di mata Allah ... tak ke mana pun kalau kita nak 'impress' orang lain kan?

mazru berkata...

kekekkeke..kala koi jumpe aok sok koi nak ambik otograf

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, Kah kah kah..takut keh nengok bodi aok nih echam...

yanz berkata...

erkk...geli!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.