Rabu, November 11, 2009

Believe it or not

Can you imagine walking on Niagara falls ???








16 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Jom Echam.. kita cuba jalan ke sana nak?? :)

abu muaz berkata...

Salam .Subhaaaanallah.

relevan berkata...

Moh echam..kita naik bot fiber kat bawoh air terjun te..ajok cikgu Jang bawa jala sekali..

Finaz berkata...

skrg pernah beku lagi ker air terjun tuh?

~0~ berkata...

menarik tempat tue...bape lapis jaket nak sedia..

LIPISLADY berkata...

Salam echam, keh telior nok berjalan atas sungai Pahang...

hai berkata...

cantiknya...kalo nak gi roger2 koi yek!!

Koyuki berkata...

saya selalu bermimpi mandi kat sana sambil pakai kain sarung

uikk

maiyah berkata...

nikmat Allah, tiap ciptaannya mmg unik dan utk kita slalu brsyukur

endiem berkata...

buat rombongan kesana, masuk nama koi sekali..

Cikgu Jang .. berkata...

agok2 awok banyak ikan kat sane tu...moh kite pegi ngaran nok?

ezzati berkata...

the real pic??wauu..amazing laaa

mazru berkata...

jarang berlaku te..sejuk tahap freezer

Webmaster@Echam berkata...

KakCik,
Elok sangatlah tu. Dah bosanlah asek jalan kat Sg Buloh je.. hahahha

ABu mUaz,
Sangat indah ciptaan Allah tu...

Abg Syed,
Moh kite. Cikgu jang dh ade jala baru tu...

Finaz,
Skang ni dh tak beku dh.

Edi,
Kalau tengok keadaan tu dalam -10 darjah celcius. Emm. Kalau 0 darjah celcius aku dh pakai 3 lapis.

Gadis Lepih,
Huhhh.. kalu aok terliur, koi pun same wehhh.. Koi teringin bila berjalan tu koi korek skit ais tu pastu koi labuhkan pancing... perghhhh.. macam mancing kat kutub utara koi rase.

Kak Hai,
Orite rodong. Bot fiber koi ngan abg syed boleh muat lagi.. hehehhe

Koyuki,
uiksss... suhu badan macam ala-ala pemanas air ke???

Kak Maiyah,
Betul tu. Sangat indah ciptaan Allah tu.

Endiem,
Kalo nok gi kita sewa bot panjanglah. Ramai nak ngikut ni.

Cikgu Jang,
Aok ada karan ikan ke... Moh kite...

Ezatti,
Sangat lawa kan....

Mazru,
Dah 100 tahun dulu. Dengan suhu sekarang ni dh tak mungkin berlaku tapi keajaiban ciptaan Allah tu kita tak tahu.

Cikgu Jang .. berkata...

koi beru beli....pakai bateri moto 12 vat je..

sonata anak kancil berkata...

betul ke gambar tahun tu? amazing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.