Selasa, November 03, 2009

J.a.w.a.p.a.n

Ok akak-akak dan abg-abg semua. Tutup mata yer. Skang ni nak umumkan jawapan untuk soalan semalam. Ishhh.. berdebarnyer... hahahhahah.

Nah... ini jawapan kepada soalan:

Kampung apakah yang paling jauh sekali di muka bumi????

-

-

-

-

Kg Bintang, Temerloh, Pahang.

Hehehehhehehe.....

Cikgu Jang dapat jawab soalan tu. Nanti jumpa koi belanja aok yer rodong.


10 Juri Propesional:

Koyuki berkata...

peh..die punye saspen lain macam..memang tahap ketuk dram lah tadi..

~0~ berkata...

tekaan ku salah belaka...ish ish ish...hahhaha

endiem berkata...

Tak aci lah gitu..jwpn koi betul jugak.. kg.pagi.. jauh di ulu tembeling.. kala nak gi sana pagi baru sampai.

kakcikseroja berkata...

Yesssss... akhirnya dapat jugak tinggal jejak dalam ruangan komen ni... :)

Kalau dari KL, ambil masa berapa lama nak sampai ke Kg Bintang tu, ya Echam?? :)

relevan berkata...

Lor..harap cikgu Hj Jang kontek kawan sekali..kita pakat belasah Echam cukup2..

Webmaster@Echam berkata...

Koyuki,
Emmm.. ketuk dram sambil goreng gitar kapuk.. hehhehe

Edi,
Hahhahah...

Endiem,
Nama kampung pagi tu still kat bumi lagi. Kalo kg Bintang ni dh jauh sgt.. hahahha

Kak Cik,
Ikut kelajuan cahaya jauhlah kak cik.. hehehhe

Abg Syed,
Erkkkk.. pas aok ketuk kawan, kawan ketuk aok plak kat kopitiam Inderapura.. hahahha

maiyah berkata...

ekeke.. kg bintang ke :D

Cikgu Jang .. berkata...

mengkala awok nak belanjo koi, kite pegi makan kat restoran bukit bintang....hehehee

mrs insanfakir berkata...

Sungguh jauh tuuu..nak gi Kampung Bintang.Hi hi

mazru(9m2mzr) berkata...

keh keh keh..koi boleh tak terpikir ke situ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.