Selasa, November 17, 2009

Kasih Ayah

Copy dari blog Abu Muaz

11 Juri Propesional:

~0~ berkata...

best lagu nie...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, Bagus lagu ni suruh anok2 dengor, bio deme tahu menghargai orang tua...Terima kasih
echam...

ezzati berkata...

kasih ayh kekal slamanyee... :)

ZOOL@TOD berkata...

Beruntunglah mereka yang memiliki seorang ayah. Saya kehilangan ayah pada usia 4 tahun dan saya begitu gemuruh bila bergelar ayah.

Alhamdulillah saya telah menjadi ayah kepada 3 orang puteri. Insya-Allah saya akan cuba menjadi ayah yang baik buat mereka.

(sentimental sikit hari ni)

endiem berkata...

koi nak jadi ayah yang baik jugak.

relevan berkata...

Ayoh Kawan ayoh yang baik...kawan pula anok kepada ayoh kawan tu..nak jadi lebih baik dari yang terbaik..mboh rasenya..

Cikgu Jang .. berkata...

bila ayoh doh takde, baru koi rasa betapa hilang nya sebuah kebahgiaan....uh uh uh...

maiyah berkata...

sy pun dah takde bapak.. best lagu ni :)

abu muaz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mazru berkata...

syahdu sekali..rase nak nangis pun ade cham..

benji berkata...

dlu stiap kli dgr lg ni msti sebak..
tigt ayh yg dh lme xde...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.