Jumaat, November 20, 2009

RibaiBaru (Revival)

Minggu lepas aku ada dengar lagu ni kat Sinar.FM. Tajuk jepunnya RibaiBaru. Kalau dalam bahasa Inggeris Revival iaitu dibangkitkan semula.


17 Juri Propesional:

Saliza berkata...

Layan blues sekejap layan lagu ni..

~0~ berkata...

layan...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, keh minat lagu nih, tapi senikatanye keh tak tau sebutir abuk ......

ezzati berkata...

Niponnnn pengg..hehe :p

endiem berkata...

sedap layan lagu ni weh..

Finaz berkata...

lah...ingat RibaiBaru tu dlm bhs melayu yg maksudnya lebih kurang "tirai baru" skali bhs jepun da... haha

Don Balon berkata...

weh..internet koi slow..
tak keluor2 pun..
kuikui

Fadh berkata...

koi dah sebulan lbh xdengar radio hehee

Koyuki berkata...

best best..saya suka

aman jer

maiyah berkata...

dia cakap pe dik tak paham.. lagu cinta ke hehe :D

relevan berkata...

Ada keluar mister potato kat video aok ni Echam..kawan klik yak..

Cikgu Jang .. berkata...

koi kalau naik kete je dengar radio ni....kat umah koipun takde radiopun....

a kl citizen berkata...

assalammualaikum

memang sah echam ada benda ngan orang2 korea ni...
saya tak paham benda

abu muaz berkata...

kau fahamke? tolong bagi maknanya skali

mazru berkata...

ade sorang rodong koi ni minat sgt lagu jepun ni..

dia punye echo yg tak tahan nak dengor tu..

ZOOL@TOD berkata...

Kasik la Echam.... memang retro

ZOOL@TOD berkata...

Terjemahan Dalam Bahasa Melayu

REVIVAL
Di dalam gerimis hujan ini aku mempercepatkan langkah
Seperti panahan kilat di waktu musim panas
dan begitulah cepatnya kehilangan cinta dua orang kekasih

Ah……Beginilah hatiku membakar dan kini menjadi warna debu revival.

Ah….. hanya terbayang kisah dahulu
Jikalau hanya kenalan sahaja bolehlah dilupai

Saat terakhir hanya bergelinangan air mata
Barulah sedar betapa dalamnya cinta itu

Ah……terkenangkan dia yang betapa baik hati
Tetapi sekarang menjadi biru gelap revival

Ah….hanya tebayang kisah dahulu
Esok mungkin berulang kembali….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.