Sabtu, Disember 05, 2009

Fantastic Photo

A photo made by 18,000 men at 1918.


12 Juri Propesional:

relevan berkata...

Ramai nye anak serigala membentuk..state of liberty ini..aok jumpa mana gambar ni echam weh?..

DDrfauziah berkata...

Hi, aslmkm Echam.

Tengah tunggu masuk waktu b4 p kenduri ni, jd masuk la ur blog sekejap.
Nak ucap tq je le. Ingat nak komen pasal 'statue of liberty?' tu, tp nnti mesti panjang .. so xjd la.
Bila berkelapangan, sila ke laman Kak G & baca artikel tentang penyakit yg membawa kematian tu ya ...

maiyah berkata...

ramai tu.. tak lemas ke dok terkepit2 :D

Finaz berkata...

agak pada ketinggian brape ye photographer tu nak amik gmbr nih

mazru berkata...

rekod dunia ni..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, huh..berkunte-kunte deme nok membentuk tugu nih, hok dok de dalam tuh tak lemas kee?

pakcik kordi berkata...

rare beb!

Webmaster@Echam berkata...

Abg syed,
Koi dapat dalam email...

Kak G,
Satgi saya p sana.. heheheh.. time kasih sbb komen.. Ehhh.. komen jelah. Panjang pun takpe...

Kak Maiyah,
Tak kot. Kalo lemas pun wat2 tahan je sbb org dulu2 kan hormat kat raja...

Finaz,
Sangat tinggi tapi tak pasti bape tinggi..

Mazru,
Rekod purba tu.. Dah lame doh...

Lipislady,
Tak tahulah koi... Kalo lemas pun wat2 tahanlah kot... hhehheh..

Pakcik Kordi,
Kehkehkeh.... tapi tugu negara takde pulok org nak buat...

~0~ berkata...

wah..hebat btol diorang nie...

yanz berkata...

chantek..

ezzati berkata...

alamak..rasa geli la lak..huhu

Webmaster@Echam berkata...

Edi,
Kehebatan org dulu tu....

Yan,
Emmm... mmg canti pun. Pelik dn cantik...

Ezzati,
Nape geli???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.