Rabu, Disember 30, 2009

H.A.N.G

Aku dah mula nak hang sebab kompeni dah makin nazak. Kalau ikut perkiraan sekarang ni mungkin waktu terdekat aku bakal takde keje. Apa aku nak buat aku pun tak tahu. Keje yang menunggu takde lagi ni. Adessss....

12 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Salam Echam...

kakcik ingat problem Sykt tempat Echam kerja tu dah settle. :(

Webmaster@Echam berkata...

W'salam Kak Cik,
Mane settle lagi. Tgh nazak ni. Doakan ler saya dapat keje lain cepat-cepat yer....

Mr PenyuBiru berkata...

ulk! naper bleh jadi camtu.

aku doakan ko dapat keje cepat².

maiyah berkata...

nazak lagi ke, moga dpt keje ataupun akn pulih kot

Koyuki berkata...

hmmm..mintak2 tak ada apa2 la ye
insyaAllah dapat keje cepat

~0~ berkata...

bahaya tue bang...kalo da nazak...

moga abg dpt penggantti segera

al-lavendari berkata...

semoga segera mendapaat kerja baru yang lebih baik. kepada yang sedang bekerja (ditujukan kepada saya)jangan suka komplen bila kena suruh buat kerja lebih sikit !

YASSIN SULAIMAN berkata...

Pertama kawan amat simpati dgn aok.
kedua cepat2 laa bergerok cari kerja baru...

Cikgu Jang .. berkata...

koi nak tolong pun tak dapat....cuma, harap koi kat awok...sabo je lah...payah2 balik kg je, bela lembu, buat projek ...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

keh pon simpati dengan aok echam.

Baik aok cari keje lain cepat.

Karang tak berasap pulok dapo,

tapi aok jangan cari kerja kosong plak..

Webmaster@Echam berkata...

Kepada semua rodong,
Koi ucapkan banyak2 terima kasih atas sokongan moral yang wokme bagi. Koi sekarang ni tengah usaha sungguh2 untuk dapatkan keje baru. Sekarang ni emosi koi jadi lain macam sikit sebab kepala tengah serabut mikir masalah2 yang melanda ni.

relevan berkata...

Harap2 tahun 2010 membawa sinar..Makan gaji dengan Gomen ko tak minat ke Echam?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.