Khamis, Disember 03, 2009

Hari Ini dan Semalam

Keluar pulak lagu ni kat radio pagi ni. Satu keje plak aku teringat kat awek lama. Emmm.. apalah kabar dia skang ni. Kalaulah aku ni Ahli Nujum Negara......


17 Juri Propesional:

~0~ berkata...

jangan buat pasal bang...kang mam besar tau...hahahahha

Webmaster@Echam berkata...

Edi,
Takpe... mem besar sporting... hahhaha

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, kata de orang tua2 kala aok tetiba teringat ke dia mesti dia teringat ke aok juge, Chemistry...hehehe..bebaik echam, karang mem beso baca blog ni...tak pasal2 aok tido depan tb malam ni...

Webmaster@Echam berkata...

LepihLady,
W'salam.. Mem besor koi jauh.... hahhaha...

abu muaz berkata...

Jangan main-main tuan.Nanti PBB pun tak dapat selesaikan jika perang berlaku.

ezzati berkata...

haha..leh lak ingat awek lama..

yanz berkata...

mem besar jauh eh...ni mem kecik nak ngamuk..keh2..pepgi dok ngelamun awek lak bro nih..kijer2:p

Saliza berkata...

Kalau teringat je, tak pe la.
Jgn pk hak lain sudah..

a kl citizen berkata...

assalammualaikum echam

awek lama yang mana satu tu?

maiyah berkata...

kenangan is kenangan right.. speaking plak, camna pun tak luput dlm ingtn

Webmaster@Echam berkata...

Abg Muaz,
Kalau PBB tak boleh selesaikan jawabnya saya kenalah minta suaka politik dari negara-negara jiran.. keh3..

Ezzati,
Errr... dah teringat nak wat camne. hhheheh

Yan,
Alamak.... mem dh mula komen. Errr... ye2.. nak kijerlah ni.. keh3..

Kak Saliza,
Takdelah kak... tgh pk ekonomi negara ni.. hahah

Kak Normah,
W'salam.. errrr... terpaksa dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan. hahhaha

Kak Maiyah,
Betul tu kak... kenangan tetap kenangan...

hai berkata...

masalah gak kan kalo kita teringat tu..bukan takat sorang je awek lama kita...terkenang2 pas sorang2..huhuhu....

Webmaster@Echam berkata...

Kak Hai...
Hahhaha.. betul sangat tu wehhh..

AuraFIza berkata...

eyh..kita sama!
tiba2 ari ni kuat sangat pulak ingatan ni kat pakwe dolu2..
haha..

mazru berkata...

koi pun teringat kat kucing koi yg dulu dulu tu..mane la pg nye yek..ntah idup atau dead..

Webmaster@Echam berkata...

Fiza,
Lama hilang... Mane pegi. Bizi ke?? Emm.. tingat plak ke... keh3...

Mazru,
Huhhh.. kucing aok tu kena culik dok agoknyer.. Cube aok tengok2 kat chow kit. Mesti ade...

pakcik kordi berkata...

wow!sekali lyn jiwang la rodong koi sorg ni!hahaha...yeah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.