Isnin, Disember 07, 2009

Jemput Follow

Aktiviti aku hari semalam. Moh kita klik sini. Disini aku ingin mempelawa kepada semua pengunjung Echam.com berkongsi pendapat dan pengalaman korang semua dalam aktiviti memancing baik secara aktif atau tidak aktif kat sini. Jemput follow. Bukan orang Pahang kalau tak reti memancing. heheheh...

24 Juri Propesional:

relevan berkata...

Kawan pun kene pollow juge ke Echam?..aok bagi kawan joran sebatang baru kawan pollow..hehehe!

YASSIN berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
YASSIN berkata...

Kawan mmg minat ngat ngail nei..satu masa dulu keknya hobi kawan tu bagaikan terabai juga bila kesibukan menlanda diri..huhuhu...

maiyah berkata...

akak pncing kat kolam kecik dpn umah je huhuu, pas pncing msukkan balik dlm kolam heheee

Webmaster@Echam berkata...

Abg Syed,
Moh rodong kita ngail. Banyak port kat jerantut nunnn..

Yassin,
Skang ni gone wehhh?? Aok ngail lagi ke dok???

Kak Maiyah,
Nanti bila2 saya dtg ngail sekali ngan akak.. keh3...

ezzati berkata...

penah ikut ayh ms kecik2 dlu...boring tunggu ikan x dpt2..huhu

Finaz berkata...

Mancing? terer sgt ke org Pahang mancing tu...Eleh org Selangor lagi terer lah...hehehe..(aok saya gurau jer)

pakcik kordi berkata...

koi org pahang pekat...ketnye tobat tk reti btul mncengg!!!hhuhu....

Cikgu Jang .. berkata...

mancing ni kena sabo ... koi tak tahan sabo, sebab tu koi suke pegi nuba / nahan jaring / ngaran je...dah tentu dpt ikan

ZOOL@TOD berkata...

Pernah ikut abang ipar memancing, usahkan ikan, selipar jepun pun tak dapat.

Tobat tak mancing dah.

Hashim Zabidi berkata...

jaman muda-muda ngail juga tapi banyak lepas. jaman budak-budak saya ngail joran pedor bertali benang, dapat ikan toman besar gantang, buat pekasam, makan sikit-sikit sebulan takabis, he he he....

Redz da Tsar berkata...

Apa definisi 'reti memancing'?

Kalau setakat boleh pasang umpan cacing, dan buat joran guna batang Nipah serta lempar ke sungai dan dapat ikan sekor dua tue boleh kira 'reti memancing' ke?

Kalau dah boleh kire, memang keh nie orang Pahang la~

hai berkata...

kalau nak join mancing boleh ke??smlam tgk citer apa tah kat astro ria..joran...geramnya tgk ikan2 yang diorang dapat tu!!

dzul berkata...

aok petik org pahang 2 yg keh x pueh hati..dari x berapa nak minat terus keh jadi minat. kene folow jugek nih..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, keh memang anok pahang jati sebab keh pon kaki pancing juge dulu...tengoh ujan pon keh mancing, sampai mok keh bawok rotan suruh balik...paling keh suka mancing dalam ujan buleh dapat ikan potok bebelas ekor, sambil tuh buleh main air ujan...

abu muaz berkata...

seronoknya tuan kalau boleh follow

yanz berkata...

bro..nak follow gakk..hik2

Webmaster@Echam berkata...

Ezzati,
Memang boring pada yang bukan kaki tapi pada yang suka sgt best...

Finaz,
Elelelel.... Aok terer ke dok???

Pakcik Kordi,
Huhhhh.. kawan baru nok ngajok aok ngetea kat tepi sungai pahang....

Cikgu Jang,
Huhhh.. aok lagi hebat. Abih anok ikan weh dalam perairan camni....

Zool,
Hahhahah.. serik ke zool???

Pakcik Hashim,
Saya tau mesti pakcik biase ngail ni. Kat lipis tu ramai org2 kaki ngail ni.

Duan,
Hampehhhhhh... buleh tanyer koi apa definisi pulok. Kira aok bulehlah tu. Nanti balik Malaysia tepon koi. Kita serbu sungai tembeling...

Kak Hai,
Moh kite... Tapi koi rindulah dgn joran koi jadi bentuk U...

Dzul,
Ahhh aok... nasib baik koi tok petik budok gelanggi. Kalu tak maru aok....

Lipislady,
Koi tau mmg aok kaki ngail. Lame koi tok makan ikan potok....

Abg Muaz,
Kalau ade kesempatan dipersilakan...

Yanz,
Emmm.. tak bley2.. dok umah je diam2... no no no....

yanz berkata...

aspal org lain suma bro bg ikut..org nak ikut xbg plak...x adil btuii..huarrghh

Webmaster@Echam berkata...

Yan,
Mane blh. Kalo nak ikut gak kena wat ujian terapi tu dulu... Kalo berjaya meh ikut sekali...

DDrfauziah berkata...

Salam Echam.
Sorry, mlm td ujan lebat & guruh petir .. tp Kak G masuk ke blog juga sekejap dekat tgh mlm ... akibatnya harini awal pagi lg Kak G kena kutuk!..tp pun masih ok ni :)
Hmmm, Kak G tak minat pancing kut, sbb Kak G jenis yg tak boleh duk tunggu lama gitu, mesti tertidur punya! Kut ikan pun lari.
Tp masa kecil dulu Kak G biasa pergi mencari anak ikan pelihara + mencari ikan & udang masa air surut di sungai dekat rumah ... tp itu aktiviti2 ni penuh aksi kan? Tu yg best!

Webmaster@Echam berkata...

Kak G,
W'salam... Posting terbaru kak gi tu bestlah... Bagus2. teruskan kak g.. keh3...

kak shaniza berkata...

Salam..
Lama dh berhenti memancing.
memancing ni mcm 'berhantu' je...
bila dah mula payah nk berhenti terutama dekat2 maghrib.. ikan asyik makan umpan je..
Solat pun mula nk terbabas...

Webmaster@Echam berkata...

Kak Shaniza,
Memang berhantu pun. Kadang2 pemancing tu bertukar jadi hantu.. hehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.