Jumaat, Disember 04, 2009

Men After 40

Ada tak abg-abg yang camni. Kalo ade cuba buat pengakuan ikhlas sikit. Kepada Abg Syed, kawan rase aok mesti kantoi lagi nok tengok video ni. Special request for you, please see this movie at nearly cyber cafe... hahahhaha...

video


video


video

22 Juri Propesional:

Mr PenyuBiru berkata...

hahaha... err.. tapi aku bukan lelaki camtu.hehe

Fadh berkata...

hahaha relevan mesti terasa nie hehehe

ZOOL@TOD berkata...

Saya muda lagi, tak termasuk dalam kategori ni lagi he.. he.. he..

~0~ berkata...

hahaha...hampeh..kikiki

endiem berkata...

koi suka tgk vedio no.1

Webmaster@Echam berkata...

Penyu Biru,
Bukan ke.. Nasib baik ko....

Fadh,
Relevan baru 21 umur dia...

Zool,
Hahahha.. jgn tergolong dlm tu...

Edi,
Perangai kanak-kanak purba tu...

Endiem,
Yg no 1 tu yg paling hampeh koi rase...

relevan berkata...

Kejap Echam..kawan masuk c.c dulu..

Webmaster@Echam berkata...

Abg Syed,
Hahhahaha... kawan dh agok doh....

ezzati berkata...

yg last tu plg xleh blah...haha..bon upanyeee

dzul berkata...

yg last 2 betoi ke bley tahan napas smpai mcm tu..giler, hehe

hai berkata...

hahaha...hakikat yang sebenarnya kebanyakkan lelaki memang gitu!!!

relevan berkata...

Hoi..wakaka! kawan baru 39 setengah Echam..

pakcik kordi berkata...

jgn ade yg terasa beb!hahaha...naseb baik pakcikordi muda lg...hahaha...

Webmaster@Echam berkata...

Ezzati,
Bukan bon tapi taugh... masa tahan nafaslah.. hahahah

Zul,
Betol kot.. smp naik dada wehhh...

Kak Hai,
Errr.. ye kot.. hihihihi..

Abg Syed,
Huh.. lagi setengah tu dah lepaslah...

Pakcik Kordi,
Hahhahah.. aku pun muda belia lagi....

maiyah berkata...

lelaki mmg gitu tapi tak makna kalo tgk mrk nak hehe.. sekadar cuci mata betul tak!.. tapi dilarang bila dpn isteri ye

abu muaz berkata...

video ketiga paling menarik.perut dah boroi pun masih perkasa lagi.

Finaz berkata...

hehehe... kelakar2 sgt video tu suma..

Cikgu Jang .. berkata...

kah kah kah....dah tua2 pun ande hati nak ngorat....boroi pulak tu...

mazru berkata...

heheheh..nasib baik koi bukan jenis macam kat atas...hehe

Webmaster@Echam berkata...

Kak Maiyah,
Kalo depan isteri buat camtu ada makan lesung batu...

Abg Muaz,
Boroi yang taugh.. hahhaha

Finaz,
Sangat kelakar bila tgk peel org dh 40 ni.. hehhehe

Cikgu Jang,
Keh..keh..keh.... Boroi yg macho...

Mazru,
Dah tu aok jenis gone pulok....

yanz berkata...

xbley tgk pun video nih..kompius..huk2

LIPISLADY berkata...

assalamualaikum, hehehe...dapat tengok sekerat2 aja...
nyampoh bete tenet nih slow sangat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.