Jumaat, Disember 11, 2009

Surat aBaNg kepada AyAnG

Dear Ayang,
Bukanlah abang sayang keta tu lebih dr ayang.. tapi ayang kene faham keta tu keta bos abang. Nanti kalau ilang sapa nak ganti.. ayang abang suruh keja ayang xnak, ayang kata nak dok umah jaga anak,nak siap kan sarapan nak kemas umah tapi ayang tiap2 hari bgn tido kul 12.. macam mana nak wat keja umah...

Cuba lah ayang pk mana x abang tido dalam keta... abang balik keja lambat skit ayang dah kunci pintu..bukan nye abang gi foya2 kan abang gi keja...lagi satu pasal piza yang ayang ngidam tu.. ayang nak piza yg di oder dr jepun.. mana lah abang ada duit nak oder.. abang nak bg apam balik yg jual kat depan ofis abang ni ayang xnak, ayang nak jugak piza dr jepun.. nasib baik abang x belikan kalau x anak kedua kita tu mesti muka cam doremon..ish xnak laa abang..

Pasal hadiah kan abang dah belikan tapi abang sembunyi kan kat dapur.. ayang yang tersalah buang ingatkan sampah... tulah abang suruh kemas umah tu ayang kata umah kita dah bersih tapi hadiah dgn sampah pun dah jadi serupa jek...hadiah tu mahal tau abang beli untuk ayang..
Sebenarnye abang sayang ayang lebih dr keta tu wlau pun hantaran masa kita kawin cuma rm8k..ayang x tau bpe kali abang turun naik bank nak wat loan rm8k..tapi demi ayang abang wat jugak..
sbb masa tu ayang kalau mekap mmg sebijik maya karin.. tapi sejak ayang wat rebonding 3 tahun lepas setiap kali ayang mekap abang terbayang lak muka pontianak dlm citer phsm.. bukan ayang x cantik tapi kening ayang tu gi cukur wat per.. walau pun abang selalu cukur janggut abang tapi ayang xyah laa nak cukur kening ayang tu....pasal morning kiss tu, ayang bangun pun dah tengahari nak morning kiss cam mana.. dah laa ayang.. abang malas nak citer..

Tapi abang nak bg tau jgk kat sini ayang tetap no 1 dlm hati abang..nanti kalau naik bas tu bebaik.. ayang nak balik kpg abang izinkan Cuma jgn lupa kim salam kat mak ayah kat sana .. kalau ada gulai tempoyak ke nanti jgn lupa bwk balik skit..

Kalau ada lembu terlepas ke ayang xyah laa susah2 gi kejar lembu tu... biar jek.. nnti abang balik kpg abang kejar kan ..bukan apa takut lembu tu tanduk ayang nnti bukan stakat calar jek silap2 leh masuk hspital. abang kene tanduk xpe..

Jaga anak2 baik2 jgn bagi diorang main kat sungai musim2 banjir ni.. nak dpt anak bukan senang takut nnti ayang ngidam lagi piza jepun lak lagi haru.. baik jaga jek yg dah ada tu..ayang pun jaga diri baik2.. jgn sampai jatuh longkang lagi.. hehe.. abang mmg xnak ketawa masa tu tapi nak wat cam mana ayang jatuh kepala dulu yang masuk longkang...dah laa rambut ayang masa tu baru lepas rebonding.. mmg abang ketawa...hahahhahah ahahha

Love,
Abang

15 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

Last sekali..

LU PIKIR LA SENDIRI! :)

ezzati berkata...

haha..mcm2

~0~ berkata...

hal sebenar nye...ekekekek

endiem berkata...

baru lah tahu hal sebenarnya..

hai berkata...

yang pastinya, abang tetap sayang kat ayang dia tu...walau rebonding sekalipon....hehehe...memang kelakar pon bila rebonding basah sebijik..cam ekor tikus kena air!!

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, hehehe..nyesal ayang tinggalkan abang, tak pelah bang, ayang rasa tak jadilah nak balik kampung...

Cikgu Jang .. berkata...

malas koi nak komen......gitu yek nyudohnya....hahaha
pasni ade sambngan ke ?

Finaz berkata...

sian abg dpt bini pemalas. Pegi jelah kawin lain hehe..

zetty berkata...

hal rumah tangga org..x campur....lalalalla

Mazru Majid berkata...

hahah..ade yg ngidam pizza jepun yek..popalih

relevan berkata...

Ini surat kau dulu2 ke Echam?..

DDrfauziah berkata...

Hi & salam Echam.
Wahhhh, jiwang ni ... ape-ape ler, asal kenyataannya semua asam garam menambah rasa & membawa bahagia :)
TK atas komen di blog Kak G ... sekarang ni nampaknya masih ada yg mahu kita terima bangkai yg dah busuk tu ... biar betul!
Apapun, jika bersempatan gi ler ke blog & tgk komen tetamu Kak G pulak yer.

Hashim Zabidi berkata...

Sayang-sayang buah kepayang,
dimakan mabuk dibuang sayang.

yanz berkata...

hahaha..kawen lain ajelah bro..:p

Fadh berkata...

xpatut2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.