Khamis, Disember 10, 2009

Surat AyAnG kepada ABaNg

Dear abang,
Ayang nak mintak kebenaran abang untuk bawa anak-anak balik ke kampung. abang tak perlu hantar ayang sebab ayang mampu untuk bawa anak-anak ke kampung musim cuti sekolah ni dengan bas.. abang jagalah diri abang dan kereta abang baik-baik... cuma ada perkara yang ingin ayang luahkan disini... kereta baru abang tu mahal.. harga mencecah 100k barangkali.. sebab tu abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang... sampaikan abang dah terlena dalam kereta abang tu sejak abang beli 3 bulan yang lalu dah masuk 3 malam... abang sayangkan kereta abang lebih dari ayang, nak tau ngape?

Harga kereta abang tu lebih mahal dari wang hantaran yang ayah ayang letakkan masa kita kahwin dulu.. cuba hantaran ayang lebih mahal dari harga kereta abang?

Tiap-tiap pagi abang mesti gosok kereta abang, nak nampak berkilat..tapi ayang nak dapat kiss g.morning pun susah

Sejak beli kereta tu, sebulan sekali macam-macam aksesori abang beli kat kereta, ayang nak dapat hadiah besday setahun sekali pun susah..

Kereta sebulan sekali abang servis, abang kata kena jaga maintainance. ..ayang nak dapat pi salon setahun sekali pun susah...

Kereta abang make up lawa-lawa.. tapi kalau ayang make up lawa-lawa abang kata ayang tak sedar diri kereta abang bagi makan minyak mahal-mahal cecah 100 setin pun ada, ayang nak makan pizza sekeping jer masa mengidam anak kedua kita abang kata ayang mengada-ngada.

Kereta abang kalau anak-anak sentuh sikit bodynya abang marah anak macam nak makan, ayang jatuh longkang besar boleh abang gelak

Paling menyedihkan. .. ayang tanya ngape tidur dalam kereta? abang jawab takut orang curi kereta abang.. kalau ayang kena curi??

Ayang nak balik kampung dulu.. anak-anak nak jumpa atuk dengan nenek depa.. tak nak naik kereta abang takut calar.. ayang calar takpe.. jaga diri elok-elok, sarapan ayang dah sediakan. ayang pi tak lama sekolah bukak ayang balik lah dengan anak-anak.. pesanan ayang..

ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU MASAKKAN MAKAN KESUKAAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU BASUHKAN PAKAIAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU GOSOKAN KEMEJA ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU SIAPKAN AIR MANDI ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU KEMASKAN RUMAH ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU URUT-URUT BADAN ABANG
ABANG SURUHLAH KERETA ABANG TU TEMANKAN ABANG TIDUR

Love,
ayang

23 Juri Propesional:

Fadh berkata...

errr...errr...errr(kelu lidah)

Redz da Tsar berkata...

Hehee..

YASSIN berkata...

Kereta umapama isteri...
isteri bukan umpama kereta
kala dia org meragam mmg payoh...

Koyuki berkata...

abang tido la dalam keta abang tu sampai bila2
kalau kena curi ngan abang-abang sekali kena curi

kakcikseroja berkata...

Last sekali...

PADAN MUKA ABANG!

~0~ berkata...

heheheh...torkono bang...

INTAN RH berkata...

Abang pun kata...

"Babai ayang...tq sbb bg peluang abang jmpa awek abg.."

:D

endiem berkata...

cemburu nampak?

PuTeRi BoNgSu berkata...

wakaka...

yanz berkata...

erkk..hahaha..sgt best..
bro echam jgn smpai tahap cmtu..dok syg kat jaguar smpai lupa kat mem besar..:p

hai berkata...

ambik nak!!!hahaha....

ezzati berkata...

abang..abang...

Cikgu Jang .. berkata...

ande ke pompuan gitu....kah kah kah...dua2 padan muka

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, nasib ayang cepat pergi, lama dah abang tunggu peluang nih....emmm

Webmaster@Echam berkata...

Fadh,
Ngape wehhh?? Kelu lidah aok.. hahah

Duan,
Huhhhh.. gelok ye aok...

Abg Yassin,
Betoi.. Koi setuju..

Koyuki,
Errr... kita tido samalah Yang yer... hahah

Kak Cik,
Errrkkk.... cian kat cik abg... hahahah

Edi,
Nanti dh kawen jangan lupa print surat ni.. Hhahaha

Kak Intan,
Hahhahah.. betul.. betul.. betul..

maiyah berkata...

nanti abg tawin ngan kete jadi satu hal lak kuar kat paper msuk mahkamah utk lwn tuntutan nk kawin ngan kete :D

Webmaster@Echam berkata...

Endiem,
Cemburu tanda syg.. keh3..

Puteri Bongsu,
Hahhaha... Simpan tau surat ni...

Yanz,
Mem besar jauh takpe... So blhlah syg jaguar.. hehhehe

Kak Hai,
Takpe... esok cik abg balas surat tu...

Ezzati,
Emmm... abg dah majuk dh.. hahah

Cikgu Jang,
Esok ada sambungan...

Lipislady,
W'salam.... baliklah umah mak tu cepat.. Abg dah nak p dating dah ni.. hahahha

Webmaster@Echam berkata...

Kak Maiyah,
Yang tu lagi haru.. hahaha

Saliza berkata...

Echam,
kak rasa surat ni ada balasannya kan?
Surat abang kpd ayang pulak..
Aok cari la, pas tu publish kat sini. Maka segala persoalan akan terjawab..
kak lupa la baca kat mana

pakcik kordi berkata...

sian bini dia...

Hashim Zabidi berkata...

tahap sayang yang tinggi,
gila jadinya...masya Allah...

Mazru Majid berkata...

kekekek..

AuraFIza berkata...

aah la..ramai tau yang mcm ni..
lebih sayangkan kereta daripada isteri sndiri..

cian isteri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.