Selasa, Disember 08, 2009

Taubat

8 Juri Propesional:

pakcik kordi berkata...

woi!tobat weh!moh kite bertaubat!

ezzati berkata...

betul ke vid ni??cam x sama ngan mulut dia je??

um. masyitah berkata...

hu hu ... takut kalau saya tak sedia..

maiyah berkata...

loding lmbat tak tgk tapi ayat yg tertera tu peringatan yg baik :)

Mazru Majid berkata...

hmmm...penontonnye macam dah tak ingat dunia..teruk indon ni

endiem berkata...

taubat apa tu..

~0~ berkata...

lagu wali band memang best...unsur dakwah dan lirik yang menarik...xde la cam lagu yg dok dalam radio tue yang terjerit syukur tue..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Kala kebanyakan lagu macam nih kan bagus...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.