Isnin, Disember 28, 2009

Y.A.N.K

Semalam masa tengah merempit dengan Jaguar aku kat jalan Gua Musang - Merapoh - Kuala Lipis terdengar plak lagu ni. So layannnnn........

12 Juri Propesional:

~0~ berkata...

lagu yg best...

kenapa malaysia xde band cam wali???

Webmaster@Echam berkata...

Edi,
Kenapa???? Ntah, aku pun tak tau.

Mr PenyuBiru berkata...

yg blum kawin suka lagu ibu² bapak tu.hehe

ezzati berkata...

layanzzzz

relevan berkata...

Kena pergi c.c lagiii..adoii..

maiyah berkata...

layan sambil mkn cekodok nih hehe

Finaz berkata...

aok, sekarang nih kat rumah saya sedang hujan. Saya sedang minum kopi panas sambil dgr lagu nih...TQ aok..relak jer saya dgn mood cenggini..

yanz berkata...

merempittttttt!!!!!!..hish..

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, pagi tadi kul 2 ada keh dengo budok2 merempit, aok ada sekali kee tu...

Cikgu Jang .. berkata...

anak2 koi suke sgt dengo lagu ni ...

日月神教-任我行 berkata...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

肉圓不加大蒜Jason berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.