Selasa, Januari 19, 2010

Alahai Monyet... Monyet...

Ada seorang lelaki membela seekor monyet... satu hari die membawa monyet peliharaan nya pergi ke sebuah Bar... Semase lelaki tersebut menikmati minuman di bar tersebut... monyet peliharaan nya itu mula membuat kacau... dia melompat ke sana sini... Bila nampak sepiring kacang monyet itu terus memakannya..nampak semangkuk kentang goreng terus mengambil nya lalu di makan nya... dan tiba2 melompat pula ke atas meja pool dan mengambil bola pool tersbut dan menelannya sehingga abis...

Pemilik bar tersebut melihat keadaan itu dan berkata kepada lelaki tersebt "Encik... encik nampk tak ape yang monyet encik lalukan?... ".." Ape?.."... "die menelan bola pool di meja pool saya sehingga abis... "..

Dengan selamba lelaki itu menjawab "..Saya tak pelik pun... dia memang akan makan apa sahaja... saya akan byr semua yang dia makan tadi... ok.."..Lelaki tersebut menghabiskan minumannya dan membayar bill lalu beredar...

Dua minggu selepas itu..lelaki itu bersama monyet nya datang lagi sekali ke bar tersebut... Seperti biasa lelaki itu memesan minuman dan sekali lagi monyet nya itu melompat kesana sini... dan tiba2 monyet tersebut ternampak sebiji epal..die mengambil epal tersebut dan menyumbat ke punggungnya..dan mengeluarkan semula lalu memakan nya ... .

Pemilik bar semakin hairan dan terkejut..lalu berkata kepada pemilik monyet tersebut.."Encik..adakah encik nampk apa yang monyet encik lalukan tadi?"... "Ape lagi??... "... "Die menyumbat sebiji epal kedalm punggungnya dan mengeluarkan nya lalu di makan."..

"Saya tk pelik pun... dia masih akan makan apa sahaja..cume sejak dia menelan bola pool hari tu... sekarang dia akan mengukur dulu sebelum memakannya... "

13 Juri Propesional:

um. masyitah berkata...

Salam
hu hu bagaimana agaknya rupanya monyet ni nak kuarkan bola pool tu kan?

YASSIN SULAIMAN berkata...

Jadi cerdik juge tuan dia sabit monyet tu hehehehe.......

pB berkata...

tak fahammmmmmmmm

~0~ berkata...

hahahha....siot punye monyet

endiem berkata...

lain kali bagi monyet tu tali pengukur.

cemomoi berkata...

sebab tu aku tak ngaku dari keturunan monyet bila darwin kata cenggitu

zetty berkata...

cmnerr klu monyet tue mkn durian..dye telan sebiji mcm tue ke??...lalalala

maiyah berkata...

sembelit le nk kuarkan bola tu

Redz da Tsar berkata...

Haha... Pandai jugak monyet tue mengukur yek...

Terbaik la~

Che' Pit berkata...

ngeh ngeh ngeh.. cuma kaedah mengukur dia tu kurang sopan sikit, haha

Noor Hayati berkata...

humang aih...dasat...aku selama ni kenal pembaris ngan tali pengukur jer...ada sistem ukur yang baru yer...

日月神教-任我行 berkata...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

肉圓不加大蒜Jason berkata...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.