Jumaat, Januari 15, 2010

Baik-baik sayang

Untuk semua orang yang aku sayang termasuk para follower-follower aku. Layannnn....



Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Reff:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Back to Reff:

13 Juri Propesional:

cemomoi berkata...

gitu le... positif... Allah kata barangkali apa yang kamu suka belum tentu baik untuk kamu dan apa yang kamu benci mungkin ada kebaikannya untuk kamu... jangan nangis siang malammm sok jadik Kassim Slamat

~0~ berkata...

lagu yg best bang

Webmaster@Echam berkata...

Time kasih rodong atas nasihat tersebut.

Webmaster@Echam berkata...

Edi,
2 Ari lepas aku bukak blog ko dan dgr lagu ni tapi tak komen sbb tgh pening masa tu. Skang ni dah ok dan akan kembali bersiaran...

Che' Pit berkata...

ngeh ngeh ngeh, dah hilang stress dgr lagu lak yer..

pB berkata...

Moga Echam terus kuat semangat ....

Webmaster@Echam berkata...

CP,
Ngeh..ngeh...ngeh... aku dah ok...

pB,
Time kasih...

relevan berkata...

Aok masih berlagu sendu lagi ke Echam?..mari segera kawan belanja aok kat kopitiam..

YASSIN SULAIMAN berkata...

Usoh lah nangis2 hari Jemaat nei...

al-mankaraqi berkata...

layan cham.............

Cikgu Jang .. berkata...

minat betoi awok kat band tu ye....hehehe

maiyah berkata...

layanzzzz;)

al-lavendari berkata...

saya suka lagu ni ..tapi lagu cari jodoh lagi saya suka ! isteri saya siap masuk nada dering lagi dalam hp dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.