Sabtu, Januari 16, 2010

Halal????

Tengok macam kat negara seberang. HALAL??? Ada maksud lain ke perkataan halal tu??? Halal tapi kepala hidung toyok tu bagus je dok posing. Apa komen korang???


12 Juri Propesional:

Che' Pit berkata...

humang ai.. posing bukan main kepala kerbau pendek tu.. hmm diorg tak g sekolah kot, tu yg tak tahu makna halal..

relevan berkata...

Lor Echam..tak dapat tengok video membeku..

maiyah berkata...

org seberang ni ada suami pun dia kata halal kawin lagi selamba beranak pinak ada suami dua.. kalo org seberang mmg x mustahil pun

pB berkata...

Bengong ...

pakcik kordi berkata...

bale btul yak!

halal gitu..huhu...

zetty berkata...

salam kembali...
memang gile....ishh3x..dunia2...

a kl citizen berkata...

assalammualaikum echam

mmm, tak gi sekolah agama la tu

YASSIN SULAIMAN berkata...

Org INDON nei tak leh aci lalu dema macam sesumpah aje...moga kita x macam segelintir drp puak itu.

cemomoi berkata...

lobang edong tu satu hal.. ate nengok nama kat bawoh ter Hj Naguib lagi ter... dia ke hok ngesohkan halal ter

Rodong Blogger berkata...

Hampuras betol toyok weh..

um. masyitah berkata...

kat sana memang kena alert bab makanan halal ni.nama Islam tak mesti dia Islam..saya dah pernah terkana

Don Balon berkata...

filipina tu weh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.