Selasa, Januari 12, 2010

STRESSSSSSS........

Kepada semua follower Echam.com, aku mohon jutaan ampun dan maaf kerana buat sementara ini aku akan tinggalkan sementara dunia blogging sbb sekarang ni aku tengah serabut, runsing, pening, gundah gulana, risau, benci, marah, sakit hati, geram dan STRESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dalam waktu percutian ni aku mungkin takkan jengah semua blog-blog yang selalu aku jengah. Aku nak pegi satu tempat yang jauh sgt n nak tenangkan otak, jiwa dan perasaan aku yang tengah kritikal ni. Jiwa ngan perasaan aku tengah luka parah skang ni. Gile ahhhhhh.. rase cam nak lari n duduk jauh2 dalam hutan je. Serabut gilerrrrrrr. Rase cam BANGANG je apa aku buat selama ni. Sia-sia. Langsung takde faedah. Aku dah letih. dah letih, dah letih, dah letih sgt2 dgn semua yang terjadi. Aku dah makin tertekan......... Aku nak rehat...................................................................

19 Juri Propesional:

~0~ berkata...

pesal bang???

cam ade mslah je...

moga semua baik...

kakcikseroja berkata...

Berehatlah untuk sementara. Semoga ada sinar dan cahaya apabila sudah bersedia untuk sesuatu selepasnya. :)

relevan berkata...

LOr Echam..jangan diturutkan kelak binasa diri..segala kerungsingan segala kestressan segala kebangangan pasti akan dapat dielakan..senang senang jumpa kawan kat Gua Kota Gelanggi..kita lepak2 sana cari ilham..

INTAN RH berkata...

Moh kita mandi laut...beh...dpt hilangkan stress. Then, doa byk2 agar segala kesusahan dpt diatasi.

bAby_bEe berkata...

salam... smoga abg tabah menghadapi hari muka.. hari smalam biar lah ia berlalu menjadi pengajaran buat kita.. jangan lah jadi kan ia sebagai penghancur hidup abang dan anak2..

Be Strong For Them... Your Most Valuable Kids (^o~)

cemomoi berkata...

ghodong koi...
ada problem ke... sejauhmana pun kita lari masalah tetap akan ikut so jangan lari daripada masalah kerana dia adalah sebahagian daripada kehidupan kita. sebaiknya hadapi dengan berhikmah. masalah akan menjadikan kita lebih kreatif berfikir untuk menyelesaikannya... mohon pertolongan dari Allah yang menjadikan makhluk bernama masalah tu...

Che' Pit berkata...

ish ish ish..
jgn le mcm tu.. relaks2 k..
selamat bercuti.. harap lepas cuti, everything will gonna be ok..

Mr PenyuBiru berkata...

Selamat bercuti.

Semoga anda mendapat ketenangan yang diinginkan. Kami disini mendoakan yang baik buat anda. Moga dimurahkan rezeki anda dan dipermudahkan urusan anda.Amiin.

YASSIN SULAIMAN berkata...

KAWAN BOLEH CAKAP BAWAK SOLAT SUNAT HAJAT, ATAU SOLAT2 SEWAKTU DGNNYA MEMOHON DOA MOGA2 DI BERI KETENANGAN JIWA ..KOI SIMPATI NGAT.

Tak ada laut tak bergelore dan tak bumi tak ditimpa hujan.

abu muaz berkata...

jangan terjun bangunan tuan... tapi kalau nak terjun juga carilah air terjun yang menarik kat pahang tu.

maiyah berkata...

elok jugak gi rehatkan badan n minda dgn suasana baru.. hrp adik akan okay ye

9W2OCC SHAM berkata...

bro,,,

tenangkan diri,,,
bukalah minda,,,

setiap yang tersimpul,,,
pasti akan terlerai,,,

dekatkan diri dengan NYA,,,
bkn menjauhkan diri,,,

Mazru Majid berkata...

rileks bro...

doa koi muge segala masalah aok te selesai dan aok diberikan hati yg tenang...aminnn!

endiem berkata...

sabar bro..

ZOOL@TOD berkata...

Saya doakan saudara Echam dapat keluar dari kekusutan yang melanda.

Cuba amalkan Manzil dan solat hajat selalu. Dengan izin Allah akan terurai segala kekusutan.

al-lavendari berkata...

eloklah tu .. semoga mendapat ketenangan yang di cari.

Rodong Blogger berkata...

Moge dapat ketenangan yang dicari.

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, sabo echam, anggaplah segala kemelut yang melanda diri itu sebagai penawar untuk kita terus tabah dalam menjalani ujianNya.
Masaalah hidup ini semakin kita lari daripadanya semakin dia mengejar kita, so relexlah...tak perlu lari..

um. masyitah berkata...

Salam Echam
selamat bercuti.semoga kekusutan dapat dileraikan.biarlah manusia tak menghargai penat lelah selama ini,namuan Tuhan Yang Esa dekat di hati sentiasa mendengar rintihan kita.
InsyaAllah,kadang kala penghijrahan akan membawa kebaikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.