Rabu, Mac 10, 2010

Earth Hour Campaign (Sticky Post)




Kempen padamkan lampu pada 27 March 2010 bermula 8.30 malam (waktu tempatan) selama satu jam. Moh daftar kat sini sebagai tanda sokongan anda kepada bumi kita yang satu ni...

9 Juri Propesional:

relevan berkata...

Takut gelap macam mana yak?..

cemomoi berkata...

koi takpe bergelap.. ketnya ander yang takut ke gelap hok tu yang menakutkan koi

maiyah berkata...

ku mmg telah sedia padam lampu setiap masa.. bilikku sntiasa gelap heheh

Cikgu Jang .. berkata...

awai sgt waktunye...elok pukul 12 tgh malam tu...boleh tidur terus..

zetty berkata...

moh dlm bhasa jawa taknak.....hihihih

Mazru Majid berkata...

insyaAllah..koi nak padam se je lampu..yg lain bior pasang

LiNda berkata...

Yup !

saya sokong !!!!

qaseh um masyitah berkata...

bergelap lah seketika buat peringatan kita juga.erm tapi sekarang ni kalau tak buka kipas walau waktu malam waaa panasnya.

Akuanakpahang berkata...

Kawan bimbang terabe bender lain aje kala bergelap gitu hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.