Selasa, Mac 30, 2010

Cara-cara Memberi CPR kepada CICAK


Ada ke yang jenis camni??? Kalo ade memang kawan tabik springlah....

13 Juri Propesional:

akuanakpahang berkata...

Kawan kalau jumpa cicak emboh kawan lastikkan aje hehehehe

kakcikseroja berkata...

ish ish ish...

cemomoi berkata...

jangan bawok mancing doh le wei, maroh pulok pok bedal

a kl citizen berkata...

ada ke manusia jenis gini ye??
kalau buat CPR kat semut lagi la 2 kali tabik spring...

Mr PenyuBiru berkata...

yark!
aku rasa cicakman pun tak berani buat.hehe

relevan berkata...

Tak kuasa kawan nak buat CPR sama cicak..kalu CPR kat awek yang kelemasan takper..

hai berkata...

x kuasa akak...kalo kita bunuh cicak tu bukan ke dapat pahala!!

Redz da Tsar berkata...

Hehe.. Kalau keh, dah lama keh rendam selalu cicak tue dalam air... akdenye nak CPR...

geli ler nok cium cicok tue

Cikgu Jang .. berkata...

maka jadi le cicakman...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, keh geli sangat nengok ekor cicak kalau putus pun masih meletik lagi...gone gaya nok CPR

Webmaster@Echam berkata...

Abg Yassin.
Kawan suka libas je ngan rotan beli kat kedai 2 ringgit.

Kak Cik,
Sehat ke??

Cemomoi,
Itu yang koi tak sanggup tu. Maroh pak bedal wehhh...

Kak Normah,
Lepas ni nak cuba CPR ngan lipan atau kala jengkinglah.

Penyubiru,
Hahhahah.. aku pun rase camtu gak...

Abg Syed,
Awek??? Huhhhh.. kawan pun nok... hahahha

Kak Hai,
Dapat pahala wehhh... tapi kalo CPR cicak lagi besor pahala....

Duan,
Hahhaah... kalo kawan pun kawan wat gitu...

Cikgu Jang,
Cicak man tu melampau sgt kuasenyer...

Kak Lipis,
Geli ke wehhh.. koi suka bunuh cicok ni...

Miecyber @ Sudu berkata...

Kakakkaka.... kelakarnyer...

qaseh mas berkata...

cicak?oh tidak..lari duluu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.