Isnin, Mac 08, 2010

Setia Sang Ayah

12 Juri Propesional:

~0~ berkata...

xleh tengok..

endiem berkata...

banyaknya penguin, comel comel si anak.

cemomoi berkata...

terkedek-kedek la pulakkkk

zetty berkata...

comel tgk pnguin...tp letih tgk dye jalan...hehehe

relevan berkata...

Heh heh Echam..kawan dah dapat tengok video aok ni...

Cikgu Jang .. berkata...

Subhanallah....kebesaran tuhan...
ngape manusia ade yg x same dgn binatang dr segi gitu yak??

Webmaster@Echam berkata...

Edi,
Nanti pegi cc.. hahahha

Endiem,
Aok tak mboh bela dalam reban ke wehhh...

Chemomoi,
hhehehehhe...

Zetty,
Hihihi... comel ehhh.. ade rase cam nak bela tak??

Abg Syed,
Hushhh.. komputer aok dah dapat yg baru ke wehhhh???

Cikgu Jang,
Koi paparkan video tu nak suruh kita sedor. Penguin pun sayang kat anak dia. Kena ke org kita anok di campok merata2.

al-mankaraqi berkata...

subhanallah.........pader menatang pon banyok iktibor.......terima kaseh.

Mazru Majid berkata...

subhanallah..tiap yg di ciptakan Nya pasti ade hikmah di sebaliknya..thanks

maiyah berkata...

cumel le tgk peguin tu.. suruk telur

Mohd Fakhrurazi Jamaludin berkata...

teringat iklan Astro Beyond.penguin keluar dari peti sejuk.hahaha.

hai berkata...

org2 yang buang2 anak tu elok la bagi diorang tgk video ni!!belajar dari haiwan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.