Rabu, April 21, 2010

Akal taraakkkkkk.....

Ni spesis mane lah yang gantung poster-poster ni aku pun tak tau. Camnelah orang nak tunggu dan nampak bas datang kalo poster dah macam kelambu kat situ. Sebagai contoh tengok jelah brader tu. Terpaksa mencangkung sbb kan poster-poster ngan kain buruk tu. Kang kalo aku cakap NGOK kang ade plak yang marah kat aku tapi apa-apa pun mmg NGOK pun.....


8 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

hmm.. ontah la jang.. dikato bodo, maghah.. tak dikato pun.. lu pikirlah sendiri..

al-mankaraqi berkata...

kakakaka...........agok koi dia bagi bebudok kenit tampei nih cham........bebudok memang tau nok deras siak jer.......

~0~ berkata...

kalo BN punye xpe bang..Kalo PKR tentu dikatanya pencemaran alam..



Tp sape yg buat tue bodoh tahap bangkai...

Mazru Majid berkata...

hahahha..xde tempat lain da ke nak gantung

akuanakpahang berkata...

Cer dtg malam2 hari pakat cabut aje hehehe...mmg tahap maru dan hampuras nei nyusah ker org aje..agok2 laa mengkala nok menampal tu kan..

hai berkata...

bukan ngok..ngokngek!!hehehe...

Jejaka Desa berkata...

Dari gantung kat pondok bas baik gantung kat kebun.Ande juge pekdoh nye.

Webmaster@Echam berkata...

Kepada semua yang komen.....

Kita anggap jelah yang gantung tu takde akal sbb tukang gantung tu dapat duit ikut info kawan dapat. Adelah 5 6 puluh sehari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.