Sabtu, April 17, 2010

Hari Yang Sengal

Arini Hari Penamaan calon untuk pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor. Aku tak pegi sebab memang dh crowded gile. Kete parking sampai kat taman aku. Cuma yang buat aku marah sesangat ialah sikap segelintir anggota Polis yang pada aku Double Standard dalam menjalan tugas. Aku tujukan pada anggota trafik. Aku dari Batang Kali membeli barang dapur yang basah. Balik je dari Batang Kali aku dah tak boleh masuk ke Kuala Kubu Bharu. 3 kali aku berpusing2 untuk cari jalan masuk. Bila sampai je kat simpang masuk Polis Traffik suruh U Turn. Bila dh banyak kali aku hilang sabar. Terus aku tanyer pada anggota yang bertugas. Dia cakap aku tak boleh masuk nanti akan ganggu lalulintas. Padahal jarak dari tempat aku tanya tu dengan umah aku tak sampai 1km. Bodoh!!!!!

Yang buat aku cakap double standard kenapa tau. Kalau orang BN nak masuk dia bagi. Adussss... Rase nak mengamuk je aku rase. Last2 aku parking kete kat luar then aku berjalanlah kaki sampai umah. Kesimpulan dia.... POLIS TRAFIK tu BANGANG!!!!!!!

6 Juri Propesional:

relevan berkata...

Salam Echam..

Tu yang tak PAS nya orang BN ni..

akuanakpahang berkata...

Salam rodong bawak sabor..bese dah kadang satu dia perkara tak masuk ngan kite mmg sengalll...

Cikgu Jang .. berkata...

elok awok balut dulu kete tu dgn bendera BN tu...kah kah kah... tak pun bubuh stiker tertulis ..."anak angkat PM"...

Saliza berkata...

Sabaor je la Cham...

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, laju aok berjalan kaki setengoh kilometer nok sampai kerumoh, tak kesian ke deme tuh ke aok..echam..kejam bete, aok nok balik kerumoh pun deme tak bagi...

abu muaz berkata...

kalau tuan muda saya pasti dia ada cara bagaimana nak masuk!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.