Isnin, April 05, 2010

Mayat Berjalan Pulang

Sumber: Gmail aku... Betul ke tidak, Wallahualam....

Di Kg Toradja (Indonesi) terdapat satu ilmu yg luar biasa dimana
mereka boleh menjadikan mayat berjalan pulang ke rumah sendiri.
kejadian berlaku disebuah daerah pendalaman Indonesia yg berbukit
bukau. Jika ada kematian di kg Toradja maka mayat itu akan
diberi kuasa hipnotisme supaya simati boleh pulang berjalan kaki
dan hanya berhenti bila sampai dirumahnya. kuasa ini dibuat supaya
tidak menyusahkan orang kg dari mengurus mayat tersebut.




8 Juri Propesional:

Don Balon berkata...

Pergh..setan masuk dalam tu tu.. kuikui

endiem berkata...

mayat jalan pulang nak cari mendanyer..dah mati tu matilah..

INTAN RH berkata...

tu mesti mayat yg tak bayo utang hehe

cemomoi berkata...

idok le koi... besanya orang dah mati lagi kuat makannya.. nok ternok tak cukup periuk wehhh

9W2OCC SHAM berkata...

kan kat artikel tu dah cakap,,,
kawasan tu bukit bukau,,,
tak nak susahkan org kampung
mengusung,,, kut,,,
he,,,he,,,he,,,

relevan berkata...

Zombie Indon..Wakakaka!

yanz berkata...

errkkk..mnakutkn..

Saliza berkata...

err... kalau tak nak menyusahkan mengusung, patutnya jalan pegi kubur sendiri, bkn balik rmh... kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.