Jumaat, April 23, 2010

Pelik!!!!!!

Persoalan.... Nape 5 atau 6 bulan sebelum ni takde orang buat jalan kat kawasan ni ehhhhh..... Heran gak aku. Pastu bila dok sembang2 dengan kawan-kawan dapatlah satu jawapan. Rupanya kereta-kereta mewah pemimpin Negara tak boleh langgar jalan yang berlubang. Nanti tayar PICAHHHHHHHHH!!!!!!!





8 Juri Propesional:

cemomoi berkata...

patut koi lalu tak berdangdut dalam keta... sayang beno deme kat tayo keta ye

koi nok ke sanun jap lagi nih

Webmaster@Echam berkata...

Nanti tepon koi wehhhh.. ni no nyer.. 012-2472467..

endiem berkata...

tentu dekat nak pilihan raya.. Eh tu nombor tel aok yek.. nanti koi save, mana tahu sesat ke KKB.

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,
keh pon nok save jugalah no tel aok echam, mana tau sesat juga ke KKB, hehehe...

Tarar kereta orang beso2 nih lebih rapuh dari taya kereta kita dok, mudoh met pecoh, tayar kereta kita langor apa pun tak pecoh...

Jejaka Desa berkata...

Koi bahan semaca tak kire lopok weh....

Webmaster@Echam berkata...

Elok sgt ler wokme save... nanti jangan lupa msg koi no wokme yekkk....

kakcikseroja berkata...

Taya kete kita picah, tarak apa ka???

Mazru Majid berkata...

sokmo la...koi pun naik meloye dgn alasan gitu...takut tayor picahh tahan lg..takut org dlm kete te kang terhenjut-henjut gaya kite te.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.