Selasa, April 06, 2010

Very Bored

Askar Amerika pun jadi bosan. Pastu buat benda yang bukan-bukan...










10 Juri Propesional:

~0~ berkata...

buruk benar perangai org amerika nie...

cemomoi berkata...

dah tau bosan gi la balik kampung sendiri dok nyemak kat kampung orang tu buat hapa?

INTAN RH berkata...

ahkak klu bosan suka wat aktiviti2 lasak cthnya..mengangkat almari dan melibas pelepoh nyor..

:P

akuanakpahang berkata...

Makin lama deme di palor disitu tentang byk yg akan jadi giler..errr..

al-mankaraqi berkata...

hilang punca gayanya.........

Mazru Majid berkata...

gile dah agoknye askar2 amerika nih..

relevan berkata...

Macam tak berbayor gaji je nampaknye..

Jejaka Desa berkata...

Naik do dah weh.

qaseh mas berkata...

Fitrah manusia, Allah ciptakan inginkan kasih sayang dan kedamaian.Punya kegemaran untuk memehuni rasa kosong di hati.

abu muaz berkata...

pemimpin dia gila, tentera dia gila BABI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.