Ahad, Mei 09, 2010

Halal atau Haram

Apa yang kita fikir bila tengok video ni????


6 Juri Propesional:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin berkata...

Adoi.Janganlah di komplikated kan sangat.Islam itu mudah.

Eh tapi video ini cite lawak kan?Apsal aku rasa lawak?Hahaha

Webmaster@Echam berkata...

Fakhrur,
Aku pun tak tau cite apa ni. Tapi tahap komplikated dia mmg Masya Allah....

Mazru Majid berkata...

Salam echam,

hehehe macma lawok je,hm..sitkom dr negara kite ke singapura ni?

tak perasan lak pelakon2 nye tu

Webmaster@Echam berkata...

W'salam,
Kawan rase mcm org singapore sbb pelakon2 tu pun tak kenal sapa.

pakcik kordi berkata...

kakakakakakakakahh!!kelakor gaya berak!!!kaakakahH!!!!!sakit perut koi ngah!!!kaakah!!!!

Nerzhul berkata...

hahahahahaaram. kelakor weh cerita menda ni ye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.