Khamis, Mei 27, 2010

Signboard kat opis aku....

Aku dah tampal kat opis aku. Korang bila lagi....


7 Juri Propesional:

endiem berkata...

lawa weh .. nak tempah satu.

relevan berkata...

Lor weh..bizi senalor ke?..Guana cuti ni dak balik kampung ke?..

Terkini : - http://relevansokmo.blogspot.com/2010/05/tak-tahan-tekanan-sampai-nak-berhenti.html

kakcikseroja berkata...

betul2 kreatif..

a kl citizen berkata...

tu gambar bawak kertas ke... atau gambar nak ponteng kerja tu?

al-lavendari berkata...

saya ingat papan tanda "di larang mengamuk di sini"

boleh kopipes tak ?

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum, keh pun nok tempoh satu signboard ginih....

Insan Marhaen berkata...

Kat ofis IM tak perlu tanda ini. Sebaliknya yang ada dan selalu IM terpandang ialah:

10.30am - 5S

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.