Isnin, Mei 24, 2010

Trip Kenyir May 2010 (Part 1)

Serba sedikit gambar yang dapat aku kongsikan dengan semua followers. Cerita tentang trip akan di publishkan sedikit masa lagi di sini. Sekarang ni tengah tunggu gambar2 dari para cameraman yang bertauliah. Dah ade gambo nnt aku postkan lagi kat sini. Yeaahhhhhhh....

























10 Juri Propesional:

Bingai @ Bangang berkata...

Blog anda telah tersenarai di e-Direktori Bloggers Malaysia

Anda dipelawa meletakkan logo e-Direktori di blog anda.

terima kasih kerana menjadi "Followers" kepada e-Direktori

AzMas berkata...

wah.. beh nya.. besornya ikang..

maiyah berkata...

sronok le.. sy suka memancing ni, dlu2 le..

al-mankaraqi berkata...

Fullamax........

Ilham Fannur-S.B Print berkata...

ko bab mancing ni...berantu yer...pos laa ikan tu...

Webmaster@Echam berkata...

Bingai,
Terima kasih...

Kak Mas,
Best sgt... Rase tak puas dok sana 3 malam..

Kak Maiyah,
Mmg syok. Tak puaslah...

Al,
Seronok wehhhhh... Tahun depan koi pegi lagi..

Yati,
Heheheh.. baik mancing ikan dr dok pancing org... huhuuh

TokNabe berkata...

GAmbar2 mcm nilah yg sy suka. Bilalah rasanya nak gi mancing lagi ni..... lama dah joran tergantung tu. :)

yanz berkata...

saya pun ingin mancing!!

Webmaster@Echam berkata...

Tok Nabe,
Jom join kitorang hujung tahun ni. Royal Belum Xtreme Challenge 2010...

Yan,
Pancing apa?? Pancing ikan kat pasar ka. Umpan guna not RM10...

pakcik kordi berkata...

seronok nmpok??ni koi jeles ni?hahaha...

weh...koi nk g sana jugek nt!TRIP ngn budok2 temerloh ni ha...hehe...moh folo!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.