Isnin, Jun 14, 2010

GOLLLLLL!!!!!!!!!

Disebabkan oleh sekarang ni musim bola, kawan pun nak post lagi tentang bola. Bukan apa saje nak hangatkan keadaan orang kabo. Masa kawan kecik-kecik dulu selalu jugak main bola. Masuk ke ILP pun main jugak bola. Tapi sokmo kalah. Bukan sebab kawan tak reti tapi lawan tu yang kuat sangat. Best dok alasan kawan tu.. hehehhehe....


9 Juri Propesional:

makcik.shima berkata...

juga nk menyibuk wpun x reti mende2 ttg bola... baffana! baffana!

akuanakpahang berkata...

Moh kita pakat menyebukan diri...bola punya pasal.. alasan aok tu mmg power!

endiem berkata...

lawar lah gol te... steadylah aok echam.

relevan berkata...

Selamat membolakan diri weh..

9W2OCC SHAM berkata...

tukar topik sikit,,,
ILP thn brapa n kat mana???
ILP KL 1/88-2/89,,,

Webmaster@Echam berkata...

Makcik,
Takpe wehhhh.. koman2 pun buleh ramaikan majlis.. hehehhe

AAP,
Alasan tak boleh pakeiiii tu.. hahahaha

Endiem,
Koi mnecari dalam youtube. Tgk2 ade..

Abg Syed,
Jangan main bolo lisut yerkkkk.. hahhaha

Abg Sham,
Saya masuk ILP Pasir Gudang 1/98 - 2/99

cemomoi berkata...

main bolo kelapa hanyut dalam sungai lagi sedak

Cikgu Jang .. berkata...

Salam rodong...dulu mase tengph mude belia...minat amat ko man bolo nih....nih umur dah tua, rase segan pulak main kat padang dgn bekas2 anak murid...

Webmaster@Echam berkata...

Cemomoi,
Aok main bolo tu kat sungeii mane wehhh...

Cikgu Jang,
Main je wehh, kalo tak larat main kool jelah. Kalo nak ngikut org mude mati kita....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.