Rabu, Jun 02, 2010

Lagi Jahat Dari Jahilliyah dan Firaun

Seandainya Allah hidupkan kembali kaum Jahilliyah dan Firaun, agaknya apa komen diorang bila tengok ni. Zaman Jahilliyah hanya membunuh anak perempuan dan zaman Firaun membunuh anak-anak lelaki. Gambar di petik dari KOSMO!. Kejadian ni berlaku petang semalam di Damansara Jaya. Komen aku, mak ngan ayah budak ni tak boleh dibiarkan hidup. Perangai kalahkan binatang!!!!!


16 Juri Propesional:

9W2OCC SHAM berkata...

dunia akhir zaman,,,

harga nyawa manusia tiada nilai lagi,,,

boleh dibuang begitu saja,,,

umpama sampah,,,

Drama Mama berkata...

astaghfirullah! memang perangai kalah binatang. tak sanggup nak tengok mayat tu. tsk tsk tsk

http://twinkywinykstars.blogspot.com

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Tak taulah manusia sekarang ni, macam tak ada perasaan langsung, dah tertutup pintu kebaikan..dah tak pandai menilai buruk baik..

akuanakpahang berkata...

Sebab di kalangan manusia ada binatang... di kalau binatang tidak ada manusia.

INTAN RH berkata...

speechless bila tgk hal mcm ni.

relevan berkata...

Buat saja pandai..kawin tak mau..pas tu buang rata rata ..

zue berkata...

salam echam,
mcm dah jadi satu musim lak. musim buang bayi.
apa nak jadi dgn budak zaman skrg...takut dan rasa bimbang sbb kita pun ada anak ppuan yg sedang meningkat remaja.

TokNabe berkata...

salam tn,

Salah satu tanda akhir zaman, yg mungkar bermaharajalela.

Dyna Yvonne berkata...

nauzubillahiminzalik
manusia da semakin xberperikemanusiaan~

kakpah berkata...

salam echam. nampaknya perkara seperti ini makin menjadi-jadi. kesihan anak yang tidak berdosa itu....

redNing berkata...

tak tau nak cakap apa...dosa zina + dosa bunuh.......

mungkin jugak ini bala dri Allah SWT sbb hukum islam blum tertegak

Yunus Badawi berkata...

Salam kenal.

Kalau dapat siapa yg bertanggungjawab ni, eloknya dibom aje biar hancur

aRoL berkata...

salam..
telah tiba masanya hukuman yang lebih keras dilaksanakan untuk membendung gejala seperti ini terus berleluasa...

Webmaster@Echam berkata...

Abg Sham,
Mmg dh mcm sampah diorang buat nyawa manusia ni. Binatang pun tau sayang anak.

Mama,
Terima kasih kerana berkunjung ke echam.com. Binatang pun tak buat camtu. Tak taulah nak cakap perangai cam apa kan...

Kak Lipis,
Koi pun heran dgn zaman ni. Ini petanda masalah zina mkin kronik kat malaysia...

Abg Yassin,
Kawan sokong pendapat aok. Tau nak sedap je..

Kak Intan,
Mmg dasar setan yang bertopengkan manusia camtu.

Abg Syed,
Masa buat sedap sbb tu lupa. Last2 jadi baby terus buang plak....

Zue,
W'salam.. Terima kasih kerana berkunjung ke echam.com. mmg dah nmpak mcm musim skang ni. Cuma dibimbangkan benda ni tak jadi budaya. Kalau jadi budaya habislah....

Tok Nabe,
W'salam tuan... Terima kasih kerana berkunjung ke echam.com. Salah satu tanda akhir zaman. Kebaikan dah takde dan kejahatan berada dimerata tempat. Dan paling ditakuti kejahatan akan dipandang sbg satu kebiasaan...

Dyna,
Terima kasih kerana berkunjung ke echam.com. Ini kat Malaysia. Kat Palestin sana pun sama. Nyawa manusia dah takde harga skang ni.

Kak Pah
W'salam, apalah agaknyer anak kecik tu akan cakap bila seandainya dia hidup dan diceritakan kembali sejarah lahir dia???

RedNing,
Terima kasih kerana berkunjung ke echam.com. Jawapannyer makin bertambah2 dosa tu. nauzubillahiminzalik...

Yunus,
Salam kenal dr saya. Nak tambah sikit, kalo boleh hukuman tu buat dikhlayak ramai....

Arol,
Dan diharap hukuman tu dijlankan dikhalayak ramai... Baru boleh dtgkan sikit keinsafan..

Fadh berkata...

dunia akhir zaman...

Don Balon berkata...

Semua ini berkait..
Ibubapa haram tersebut (jangan panggil anak haram sebab anak tidak berdosa) adalah produk sistem sosial yang tidak berteraskan islam.. sistem sosial tersebut pula adalah produk sistem bernegara yang tidak berteraskan Islam..punto.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.