Selasa, Jun 22, 2010

Lauk Portugal

Lambat sikit buat ulasan Portugal malam tadi. Kereklah plak muka mamat ni malam tadi. Korang main dgn pasukan yang setaraf Pasukan Pra Sekolah SKKG2 bolehlah. Tunggulah 25hb ni bila jumpa Brazil. Nak taknak kenalah terima hakikat yang Korea Utara malam tadi mmg lauk. TAPI kalo team Malaysia yang main camne lah yer. Kalau Korea Utara LAUK... Team Malaysia plak mungkin jadi pekasam kena bantai ngan Portugal....


10 Juri Propesional:

shameel Iskandar berkata...

kesian tengok korea utara kena belasah habis-habisan. Tapi sebenarnya belum lagi buku bertemu ruas.

Jejaka Desa berkata...

Buat kenduri kambing la gamoknye ter..

Dyna Yvonne berkata...

xpe lah...
asia lom cukup fit ag~
^_*

Cikgu Jang .. berkata...

mule sedak main, masuk separuh mase kedua...gitu jadinyer yak...

Mazru Majid berkata...

skrg ni tgh nengok koreea selatan vs nigeria ni..takat ni da org itam da lead 1 - 0

Don Balon berkata...

kuikui..mujo je tu..hari hujan angkat kain di jemuran..

Webmaster@Echam berkata...

Shameel,
Portugal mmg belum bertemu buku dgn ruas lagi tu. Tunggu ari Jumaat ni...

JD,
Kalo kenduri kambing koi rela tgk CSI.. hehhehe

Dyna,
Malaysia je kot yang belum fit dan takkan fit....

Cikgu Jang,
Kesian koi nengok penyokong2 korea utara.

Mazru,
Lastnyer seri 2-2...

Don,
Mare weeehhhh kalo Malaysia jumpa Portugal....

pakcik kordi berkata...

seronok juga tgk kena bantai 7-0 tu..huhu...

Cik SHiN~JU berkata...

tulah pasai...
koi tgk muke GK Korea Utara tu kelmarin mcm pasrah jer...kala lama lg mase permainan harus jd 20-0 resultnyer...

relevan berkata...

* Perhatian..cuba tumpukan kepada pasukan Ghana pula..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.