Rabu, Jun 09, 2010

Spesis apakah ini

Salam semua. 1st time aku jumpa spesis camni. Spesis ni ada kat dalam aquarium kawan aku dan dia pun tak tau apakah nama spesis ni. Kepada semua kawan-kawan, seandainya tahu sila bagitau yer.....




9 Juri Propesional:

cemomoi berkata...

buntal cacat nihhh

a kl citizen berkata...

tak pernah nampak sebelum ni

yang saya kenal, ikan kembung, ikan cencaru, ikan selar, ikan siakap, kerapu, bawal...

Webmaster@Echam berkata...

Cemomoi,
Koi agak pun buntal..

Kak Normah,
Ikan yang kak normah sebut tu semua saya kenal. Kalo tak kenal pun saya tanyer ngan toke kedai tu.. hehhehehe

redNing berkata...

ermm.. yela nmpk cam buntal

Dida... berkata...

Kalo tanya spesis.. jawapannya mestilah ikan.. tp kalo nama ikan.. kurang pasti..

mmg dari dulu lagi kurang kenal nama2 ikan.. tau makan je... terukkan? hihi..

makcik.shima berkata...

no idea, sorry.

zulkbo berkata...

Salam Ziarah..
moga kita semua
sihat dan gembira
macam specis berudu
katak jer nie..
he he

جزاك اللهُ خيراً‎

Webmaster@Echam berkata...

redNing,
Dah dapat dh. Mmg Buntal...

Dida,
Yeke... takpe, janji mkn ikan.. hehhehe

Makcik,
Takpe.... hikhikhik

Zulkbo,
Salam ziarah wehhh...

akuanakpahang berkata...

Ikan Buntal ker? cer ulit perut dia mekala kembang bulat soh buntal hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.