Selasa, Jun 01, 2010

YAHUDI Laknat!!!!!

Salam... Sejak semalam 1 dunia dikejutkan dengan serangan Tentera Laut Israel ke atas kapal-kapal kargo bantuan kemanusiaan ke atas Gaza. Dalam serangan tu 20 orang telah terbunuh. Nasib para sukarelawan Malaysia pun belum diketahui. Sebenarnya dari awal lagi aku dah jangka benda camni akan berlaku sbb Bangsa Yahudi ni adalah satu bangsa yang takde istilah berunding dalam kamus kaum diorang dan diorang sanggup buat apa saja demi untuk tunjukkan kesombongan bangsa diorang. Dahlah main ceroboh je kapal yang takde senjata tu. Celaka kan.

Bercerita bab Yahudi ni teringat aku kata-kata seorang Penguasa Yahudi. Dia cakap Yahudi tak takut pun dgn orang Islam ni kecuali satu hal berlaku yakni bila jumlah jemaah solat Subuh menyamai jumlah jemaah solat Jumaat. Aku pernah postkan cerita ni suatu ketika dulu. Kalo nak baca sila klik sini.

9 Juri Propesional:

endiem berkata...

Mampulah lah yahudi

Hisyam Muhibah berkata...

Israel Zionis hanya paham bahase peluru dengan senapang, deme tok paham bahasa orang bagi bantuen kepada orang palestin yang ditindas..

cemomoi berkata...

hubbud dunya wa karahatul amut

binasalah yahudi celakalah kaum ini semga Allah menhancurkan mereka hingga lenyaplah bangsa yang melampaui batas ini

9W2OCC SHAM berkata...

Aldoff Hittler dah nampak sifat bangsa yahudi ini,,, sehingga beliau menjalankan pembersihan kaum tersebut,,, klau boleh hendak hapuskan bangsa yahudi ini sehingga tidak tinggalkan walau satu pun benih yahudi didunia ini,,,

kaum yahudi ni umpama barah yg memakan sedikit demi sedikit sehingga boleh memusnahkan satu tamadun dalam jangka masa yg panjang,,,

doakan kesejahteraan umat Muhammad di bumi Palestin,,,

ALLAH HUAKHBAR,,,

ALLAH HUAKHBAR,,,

ALLAH HUAKHBAR,,,

Hapuskan yahudi Laknatullah,,,

Cikgu Jang .. berkata...

moh kite sembahyang hajat mintak pertolongan Allah SWT agar menyelamatkan apa yg perlu dselamatkan..

Dida... berkata...

Salam..

bangsa yahudi ni mmg dah termaktub dlm Al-Quran bhw mereka adalah musuh Islam sebenar... tunggulah kebangkitan Islam dengan kedatangan Imam Mahdi.. bangsa mereka akan tewas dengan teruknya... masa tu da tentu kiamat semakin hampir.. tak sabar rasa nak tengok kaum yahudi yg sombong ni tersungkur.. geram betul tengok kezaliman mereka..

Webmaster@Echam berkata...

Endiem,
Memang wajar diorang ni dimampuskan...

Hisyam,
Betul tu. Kawan setuju....

Cemomoi,
Jom kita amalkan Qunut Nazilah...

Abg Syam,
Mmg patut pun Hitler bunuh bangsa ni dulu. Banyak sgt bawak kemusnahan kat dunia ni.

Cikgu Jang,
Moh kita wat sembahyang hajat. Doa semoga para sukarelawan selamat pergi dan kembali. Dan seandainya mereka terkorban, semoga mereka semua beroleh korban syahid....

Dida,
Kalau ikut cycle kebangkitan Yahudi kali ini yang ke 3 dan merupakan kebangkitan yang terakhir. Sbb tu salah satu sebab mereka ni cuba untuk merubah apa yang dah termaktub dalam Al Quran. Sbg satu contoh yang nyata, mereka ni banyak menanam pokok "Gharqad" di Negara Israel.

Hadith sahih riwayat Al-Bukhari dan Muslim:
"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah orang-umat Islam berperang dengan orang-orang Yahudi (di sebuah tempat). Orang-umat Islam akan membunuh mereka beramai-ramai sehinggakan apabila mereka bersembunyi disebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar membunuh orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'Gharqad'. Dah nampak kan persedian yang diorang buat...

Pacifist berkata...

Sampai bila pemimpin dunia Islam mahu berdialog dan berjabat tangan dengan zionis laknatullah? Sampai bila kita harus melihat umat Islam disembelih? Sampai bila jihad ilmu, ekonomi, hawa nafsu akan berakhir dan ditukar dengan jihad Al-Qital pula? Disaat tentera Zionis membantai umat Islam, kita masih berjihad hawa nafsu? Ketahuilah selagi kita masih bernyawa,selagi itulah jihad hawa nafsu tidak akan berakhir, sedangkan jihad Al-Qital hanya pada waktu-waktu tertentu. Para sahabat(Rasulullah) berjihad hawa nafsu setelah kembali dari medan perang, sedangkan kita menolak untuk berjihad dengan pelbagai alasan. Kenapa kita tidak berjihad dengan semua jihad yang ada, dan mengikut kesesuaian waktu dan masa? Kenapa kita mengambil tanggungjawab lain untuk mengelak tanggungjawab yang lain? Sedangkan tanggungjawab itu perlu dipenuhi secara berturutan? Kenapa takut dengan kalimah JIHAD? Saya bukan mengejar mati, tetapi lihatlah apa yang berlaku di Palestin dan tanggungjawab kita, dan jika kita masih di takuk lama. Maka, saksikanlah drama air mata ini hingga ke anak cucu kita. Katakan pada mereka, itu sudah nasib mereka(Palestin) dan tiada apa yg mampu dibuat oleh kita.

Webmaster@Echam berkata...

Pacifist,
Kagus saya dgn pendapat tuan. Terima kasih kerana berkunjung ke Echam.com. Jika dilihat dunia Islam pada hari ini semua ada hubungan diplomatik dgn Yahudi / Israel. Bahkan Malaysia tak terkecuali. Nama je tak mengikhtiraf kewujudan negara Israel tapi Bendera Isrel berkibar megah di PWTC. Itu salah satu contoh. Belum lagi kaitkan dgn APCO. Semoga kepimpinan kita yang ada ni akan bukak mata hati diorang....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.