Selasa, Julai 13, 2010

Award Dari Rodong

Bukak buka blog pagi ni tengok2 ade pesanan suruh ambik award. Terima kasih pada rodong kawan Mazru. Kawan tepek doh ni. Pesanan dia suruh kawan tag lagi kepada 3 rodong. Kala ngikut abg relevan dia kabo pemenang setakat 3 je tapi sekoloh tadika kawan dulu sampai no 40 pun kire menang juge. Kala tok dikire menang ade pulok budok menangis berguling atas padang tu sbb kaloh. Dulu-dulu mase tadiko kala kaloh ni sampai hujung tahun kene ejek dgn budok2. Silap gaye naik darjah 2 pun diorang ejek lagi. Nilah award rodong kawan tu. Terima kasih banyok2 wehhhh....



Kawan nak tag award ni pada 3 org yang telah memenangi pertandingan dam haji peringkat dunia di Paris bulan lepas. Kepada Kak Normah, Cikgu Saliza dan Dida sudi-sudilah ambik award ni. hehehhehe....

9 Juri Propesional:

Saliza berkata...

Echam,
TQ. Ada juga mende nak diupdate...

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

koi pun nok blajor men dam aji la...
dpt gi Paris free...hehe ;p

akuanakpahang berkata...

Salam rodong semoga sihat ceria sokmo.

zulkbo berkata...

salam..
award yang sam cam shinju
tahnih blog anda mmg meriah

relevan berkata...

Yearrr..Tahniah dapat award..!

endiem berkata...

tahniah..semoga berjaya.

Jejaka Desa berkata...

Tahnioh rodong

Mazru Majid berkata...

terima kasih rodong....

Dida... berkata...

Salam..

Tahniah.. n mekaceh la bg award ni dkt sy.. akan ku tepekkan award ni di blog sy k...

masalahnya.. sy selalu kalah main dam haji.. tp dpt gak award ni.. bukan calang2 hadiahnyer.. paris lagik.. ihihihi.. mgkin dlm mimpi kot bleh smpai sana... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.