Isnin, Julai 05, 2010

Brazil Lingkup, Ghana Terlungkup, Argentina Melukut....

Adesssss... lambat nak update sbb pasukan-pasukan pilihan semua kecundang. Bajet-bajet bolehlah wat pertaruhan sebiji lori Alam Flora tapi sayang Ghana pun terlungkup. Takde mendelah wehhhh... Sekarang ni kawan cadang nak nyokong Jerman pulok. Tapi setakat semalam takde lagi Bendera Jerman berkibor kat Bandar Bentong. Kat Bandor Jerantut, Lepih, Maran dan Raub gone pulok. Tapi yang pasti kawan dengor Bendera Ghana turun separuh tiang kat depan opis Alam Flora cawangan Jerantet... hahahahah.....

7 Juri Propesional:

cemomoi berkata...

satu masa yang telah silam, tak dapat diambil kembali... siaaan

relevan berkata...

Waka waka..masih bersedih lagi ni..Heh heh bendera sudah diganti dengan bendera Sweden ..eh Sepanyol..!he he!

Cik SHiNJU berkata...

ntah2 Germany jd lauk Spain mcm Portugal gak...lalala :s

akuanakpahang berkata...

Entohlah kawan tak tau nok sokong sape...huhuhu...

Don Balon berkata...

Echanc..
epe soqong jermey weh..
EspaƱa la weh.. :)

a kl citizen berkata...

cucu cicit hitler akan menang tahun nih...
saya ni menyampuk je, tapi tak tengok pun..

*echam, hamster echam makin sihat nampaknya kat tepi tu...

zetty berkata...

brazil kalah...argentina kalah...mlas laa nk skong mne2 lg...huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.