Jumaat, Julai 02, 2010

Malam ni wehhhhhh.... Jangan lupeeee...

Saje bagi rodong-rodong terbeliak biji mata tgk Shakira. Malam ni Brazil bertemu Belanda. Aktiviti kawan malam ni ialah menonton bersama anak-anak buah kawan kat Serendah. Habis je kerja nnt lepak, mandi dan solat dulu kat opis. Pukul 10 malam baru gerak pegi kedeiiiii. Moh rodong2 semua malam ni kita nengok Brazil lawan wehhhhhh...



Kawan harap Brazil menang. Moga2 bolehlah jumpa Ghana di separuh akhir nnt. Bolehlah kawan bertaruh sebiji lori Alam Flora dgn abg relevan.... hahahhahah. Ke guane????

11 Juri Propesional:

cemomoi berkata...

koi pon nok masuk bertaruh juga, ander nampok lori buruk tersadei sebijik bule ke buat modei

endiem berkata...

malam ini, kawan tunggu kat screen besar weh..

akuanakpahang berkata...

Kawan pun gitu juga suka juga kalau Brazil menang hehehe...

pB berkata...

tido lagi sedapppp

hai berkata...

Wah!nampaknya enjoy betul kaki bola musim piala dunia ni ek!!ngeteh saja....

relevan berkata...

Usahkan lori..kebun sawit pun boleh kita taruhkan Echam..

Webmaster@Echam berkata...

Cemomoi, janji lori je. Nak lagi afdal aok ambik lori koperasi felda cemomoi... hahahha

Endiem, koi pun same...

Abg Yassin, Semoga Brazil menang..

Pb, awal lagi nak tido masa tu sbb br kul 10..

Kak Hai,
4 tahun sekali wehhh. Lesen besor time ni kalo nok ngeteh tiap2 malam.. hehhehe

Abg syed,
Jgn wehhhh, maroh aboh kawan karang...

Cik SHiNJU berkata...

oit..oit...nmpk mcm nak berjudi jek aok me nih...kala gitu koi pun nak cagarkan gelang pusaka koi nih...hehehe...Brazil pasti akan kalahkan Belanda...pastu Brazil akan dikalahkan oleh Spain d final nt...lalala :s

zulkbo berkata...

Salam bertandang
lepas solat jumaat
moga anda di berkati
Jumaat Al-Mubarak

Dyna Yvonne berkata...

go brasil go..arap brasil menang~

>_<

al-lavendari berkata...

malam ni RT nak pontenglah. semalam tak kan tak boleh kot ! takkan nak kena surat tunjuk sebab pulak. masing2 dah tahu sebabnya. nak tunjuk buat apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.