Isnin, Julai 12, 2010

Tengoh Mikir....

Musim bola dah abes. Pagi tadi tengok jugak Sepanyol dan Belanda tapi takde perasaan apa-apa sbb pasukan Brazil dah keluar awal lagi. Cuma sekarang ni kawan tengah mikir bagus tak kala dapat buat Chalet kat Lubuk Yu.....

11 Juri Propesional:

kakcikseroja berkata...

kalau dah buat chalet tu, bagi le sewa murah2.. :)

akuanakpahang berkata...

Hehehehe jgn buat pasal rodong virus kat situ tengah mengganas.. org x brani nok menyewa.. sajer bender lain menumpang.

fikaryna berkata...

lubuk yu? baca berita..ada air kencing tikus....

relevan berkata...

Buat Chalet kat air terjun Kuala Kubu Baru lah Echam..awek orang sana..

Saliza berkata...

X de perasaan pun dok tgk gak,..
buat cam akak, x tgk langsung final tu.

Tu bkn nak jd senang Cham, saja cari nahas namanya buat chalet kat situ..

Webmaster@Echam berkata...

Kakcik,
Sewa kat situ murah je. Kalo nak free pun boleh.. ahaaaakkkk...

Abg Yassin,
Kawan lari kala dia numpang.. hek. hekk. hekk...

Ryna,
Mmg pun. Lepas ni nak suruh Alam Flora dtg sedut air suruh keringkan air terjun tu...

Abg Syed,
Tak cantik wehhh kat sini. Pekan koboiiii.. Buat chalet kat bdr Inderapura lagi masyukkkk..

Kak Saliza,
Nanti bila siap chalet tu bolehlah koi panggey blogger2 buat gathering kat situ...

Jejaka Desa berkata...

Karang tak pasey weh...
Tikus menanti je ter.Dia bukan baik macam hamster awok kat deratas ni..

cemomoi berkata...

bule tapi kempen datang cari hantu hok dikabokan timbuil baru la suspen dok situ

endiem berkata...

lubuk yu tu ada puaka... molek jika dibuat distinasi pelancungan seram...hee. tentu ada pengalaman baru.

Webmaster@Echam berkata...

JD,
Kala mcm hamster nok jugek koi bela.

Cemomoi,
Apa kata buat je rumoh hantu.

Endiem,
Mmg lah.. sbb tu koi nok ajok wokme buat Chalet. Pengalaman di rumah puaka...

Cik SHiNJU berkata...

Webmaster - buat la...koi tingin gek nak gi lubuk Yu te...baru2 ni jer dgr sal lubuk Yu...dulu xtau pun...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.