Ahad, Ogos 01, 2010

Award dari Endiem



Bangun-bangun pagi ahad tengok2 ada award dari rodong. Rodong yang dimaksudkan ialah Endiem. Terima kasih wehhh sbb ingat ke koi. Amat koi hargai award ni. Tapi sblm koi pass kan pada org lain koi kene jawab dulu 7 perkara ttg diri koi.

  1. Asal Felda Kota Gelanggi 2, Bandaraye Jerantet. Sekarang keje di Negeri Merah Kuning Darul PKR.
  2. Adik beradik 2 org. Anak pun 2 org.
  3. Sudah berkeluarga tapi masih bujang 3... hahhahah
  4. Suka memancing dan segala aktiviti-aktiviti lasak termasuk menunggang Che Balar Al-Mankaraqi... hehhe
  5. Suke lepak kedei mamak. Termasuk mamak maiden.
  6. Suka blogwalking. Layan Youtube pun suka gak. Nak2 kalo time keje...
  7. Suka tidoooooooooooooooooooo..........
Koi tak tahu nak pass pada sapa award ni. Kepada sesiapa yang sudi bolehlah ambik sbb semua rodong2 dah dapat award ni koi rase. Tak agak-agak deme ni. Suruh tag ke 15 org. Sampei gliran koi habih semua doh dapat award ni.....

7 Juri Propesional:

akuanakpahang berkata...

Tahniah aok mmg hebat...
Salam ziarah hari ahad semoga ceria sokmo.

cemomoi berkata...

tahnioh la... bule muat tepek lagi tu

sahromnasrudin berkata...

waaa..selangor menang Liga Super mlm td wooo

Cikgu Jang .. berkata...

tahniah dr koi wat aok....nih dah ada award nih.....hari2lah kene update blog yak...

al-mankaraqi berkata...

no. 4 ter boleh mendatangkan pendapatan tambahan ke koi hahahaha......

relevan berkata...

Guane che balar te dekat raya ni weh?..

Jejaka Desa berkata...

Bulan pose nanti kene la kurangkan tido ter weh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.