Khamis, Ogos 19, 2010

Bila Babi Berbulu Biri-Biri

Babi ada bulu mcm biri-biri??? Sebelum ni tak tahu pulak babi ada yang berbulu macam biri-biri. Persoalan. Macamana kita nak bezakan bulu babi ni dengan bulu kambing biri-biri selepas diproses dan dijadikan sejadah, kopiah atau baju sejuk.













Nota kaki: Terpaksalah koi ambik bulu ayam kampung pasni buat baju sejuk time hujan-hujan ni.

11 Juri Propesional:

kakcik berkata...

Sekali lagi - goli den!

Dyna Yvonne berkata...

haishh..mcm2 kan...
byk propaganda org nk jatuhkan islam neh...
smpai kan byk benda dah gunakan brg haram...

endiem berkata...

bahaya ni...

sahromnasrudin berkata...

salam...nie mesti kjer zionis laknatullah....

relevan berkata...

Arhh..sudah..pulak

akuanakpahang berkata...

Soh dah lah..bapok babi itu dah berbini dgn mok berbiri dapat anak jadi babiri...huhuhu

cemomoi berkata...

deme ni saje je nak sakitkan ati kita. ander aje menda nak bagi kita hidop dalam najis sepanjang hayat

selagi kita tak jadik pencipta selama itu le kita menjadi pengguna yang selalu diguna-gunakan

Mazru Majid berkata...

cam mende tah..kalo da b*** te B*** jugek la..

MissXYZ a.k.a Abaikan berkata...

btoi ke ni? nt takot ade yg amik wt baju sejuk plak ohhh my god

Cikgu Jang .. berkata...

his....bale yak....mboh jadi gitu....

hai berkata...

palih weh..goner gitu yek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.