Khamis, September 16, 2010

Kad Raye (Entry Terbaru kat Bawah)

Entry ini dah paku kat dinding sampai seminggu raye. Entry-entry terbaru ada dibahagian bawah. Raye dah nak menjelma. Kad raye pun dah mula kawan terima.



Kad Raya dari Kak Maiyah.

13 Juri Propesional:

akuanakpahang berkata...

Selamat hari raya.. kawan berasa lama juga dah tak dapat kad raya :(

relevan berkata...

Balik kampung weh..cepat !

Dyna Yvonne berkata...

nak kad raye jugakkkkkk~
>_<

cemomoi berkata...

dah takde awek nak anto kad raya

sahromnasrudin berkata...

tahniah...

Don Balon berkata...

Echanc..
Koi balik Kelantan 4hb 9 sampei raya kedua..
Raya ketiga ada perjumpaan orang gelangi di luor, agenda: Mengumpul dana untuk sek agama rakyat gelangi 2..
Harap aok datanc weh.. :)

pawaka19 berkata...

wah masih ada orang menghantar kad raya yea..

Webmaster@Echam berkata...

AAP,
Kawan pun same. Doh lame sgt takde awek nganto kad kat kawan.

Abg Syed,
Kawan balik 9hb wehhhh...

Dyna,
Nanti2 adelah tu.. hehhehe

Cemomoi,
Koi pun same. tapi kalo ade mmg paroh wehhhh... hahahhaha

Sah,
Terima kasih...

Don,
Koi balik 9hb wehhh. Raye ke 2 koi balik Kelate doh. Nanti berkenaan perjumpaan tu aok tolong maklumkan pada koi...

Pawaka,
Itu tanda org ingat ke koi... hahhahah

pakcik kordi berkata...

aok ce send ke koi kad rye buatan tgn...blh dok?haa...siba pndai buat kad rye dok?kekekeh!!

Aida Ali berkata...

Dapat kad dari pembekal aje gamaknya

Hisyam Muhibah berkata...

kad raya? dah lama tak mengantornyer

maiyah berkata...

trm ksh.. maaf zahir dan batin..

hans berkata...

antor la dkt rumah
selit duit raya sekali yer
hehehehe

P/S : Review Film : Step Up 3D Memang Gempak! Kalau Boleh Nak Tengok Lagi 4 Kali!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.