Selasa, Ogos 10, 2010

Masihkah Kau Ingat

Masih ingat ke kita dengan benda-benda ni. Zaman budok-budok dulu...



kasut yg menjadi pujaan hati setiap budak sekolah



Mangkuk Tingkat



Petang-petang main ni. Kalo dah boring main tuju selipar pulak.



Yang ni time raye. Bergegor Kota Gelanggi.



Ini pulak pandangan meriam tu dari belakang.



Bedak ni ngan bedak cuticura.... Selopong muka petang2...



Komik Wak Dojer




Koi tak pernah minum sbb koi minum Dumex.



Siri bercakap dgn Jin



Komik Bujal... Kalo org Pahang gelor Bujei....



Ovaltine keluaran dulu-dulu



Air botol.... Sekarang ni pun masih ade kalo nak.

12 Juri Propesional:

kakcik berkata...

Oh.. kakcik masih ada mangkuk tingkat yang macam tu.

Selamat menyambut Ramadhan dan selamat berpuasa Echam. :)

Saliza berkata...

Echam,
mengimbau kenangan sungguh kasut sekolah tuh...

Dyna Yvonne berkata...

tang kasut tuh yg paling wa suke~
>_<

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Bala aok, nostalgia bete,

paling keh ingatnya hok meriam buluh tu lah, kalau 5/6 ari nok raya rioh rendoh kampung bantai dek deme berbalas tembok...

Air lemenik tak ada kee..keh suka sangat minum air lemenik 25 sen sebotol...

endiem berkata...

mana aok ambik benda benda ter hat?

sahromnasrudin berkata...

salam echam..kasut tue wa buat main takraw

Spallan berkata...

Salam Bro. Kasut Warrior, arch cushion support...terbaikkk.

Spallan berkata...

Bujal? hehehe... pernah hantar gambar untuk join Aku Geng Bujal (Agebu)

akuanakpahang berkata...

Kenangan ttp mengusik jiwa....
kenangan dulu2 mahal regenya. :)

relevan berkata...

yang last..air lemonade sangat sedap makan bersama beskut gebeng..

Temuk berkata...

Salam Webmaster
Wow! Tin-tin lama + botol-botol zaman dulu tu ada kedai kopitiam cari. Pastikan dapat pulangan bagus kalau diberi tawaran. Memang cantik benda-benda lama tu.

Selamat menjalani ibadah puasa.

Shahbudin Talib berkata...

Awok nok resepi sambai rong biji getoh?... deraih datang ke Jemburias....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.