Ahad, Ogos 29, 2010

Mengata Dulang Paku Serpih

Kawan buat posting ni sbb skang ni ramai opah-opah ngan makcik-makcik dari Parti Tupperware tgh komen pasal ada sorang Akak Cina dari Parti Plastik Cap Gajah masuk masjid dan tak tutup aurat. Kalau yang komen tu bertudung labuh kawan taklah jelek sangat tapi emmmm... camnilah....





Berpakaian tapi Telanjang. Mungkin inilah yang Nabi maksudkan dalam sebuah hadis.

21 Juri Propesional:

Tanpa Nama berkata...

TEPAT DENGAN PERIBAHASA " MENGATA DULANG PAKU SERPIH.. MENGATA ORANG... DIA YANG LEBIH" -Necrofis

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Macam2 yek fesyen orang bertudung sekarang, fesyen menutup urat bukannya aurat..

cemomoi berkata...

alamak, malunya akuuuu

kakcik berkata...

Hmmmmm.....

ontah la jang...

Fadh berkata...

salam rodong,

puok2 nie selalu nye akan mengeluarkan fatwa sendiri iaitu ' xsemestinye xbertudung tue xberiman dan xsemesti nye yg bertudung tue akan masuk syurga'.

Miecyber berkata...

Depa cakap tak serupa bikin no...

Sharinginfoz berkata...

dunia dah akhir zaman kan

Webmaster@Echam berkata...

Omen,
mmg tepat wehhhh.. Tapi demeh tak rase malu pulok yer ngata org tapi diri sndiri KO.

Kak Lepih,
W'salam. Tertarik koi dgn ayat aok. Tutup urat bukan tutup aurat... hehhehe

Cemomoi,
Mmg memalukan.... Tapi doh jenis tu mane tau malu..

Kakcik,
trend masakini tu..

Fadh,
Salam wehhh... Fatwa untuk ke neraka jahanam namanya tu..

Mie,
Cakap mcm dia tak bikin...

Sharinginfo,
Tepat sekali tu...

░♥si lampu neon♥░ berkata...

hurm aku no komen laa aku benci semua parti dah nampaknye ni..same je perangai semua...semua takde etika..huh..

Cikgu Jang .. berkata...

entah la....tapi kalo masih mengaku pemimpin begitu ...x tahu la camna...

Webmaster@Echam berkata...

Neon,
Kadang2 semua sama je...

Cikgu Jang,
Mmg deme nak jadi pemimpin smp bila2 agaknyer....

Aida Ali berkata...

Betul jugak tu

relevan berkata...

ha ha baru tau rupanya yer..

Don Balon berkata...

kuikui..
u.n.k.o memanc doh gitu...

tapi echanc..
demeh pun saloh jugok.. bukan tempatnya menjemput orang kafir di ruang solat kita..

Koi walaupun ahli parti purnama, yanc saloh koi sound jugek kuikui

akuanakpahang berkata...

Gitulah...kalau kentut org popalitlah busuknya ..kalau kentut sendiri diam aje..huhuhu...

pacifist berkata...

salam sahabat.
islam utk org bkn utk mereka.
sibuk melihat keislaman org lain ttp keislaman sendiri tidak dipeduli.masa memerintah selangor tidak peduli kilang arak.bila PR memerintah,baru tahu arak itu haram.sibuk memikirkan kenapa DAP tidak terima negara islam dan hudud.sedangkan mereka juga menolak.apa beza mereka dgn DAP.DAP dah jelas kafirnya.mereka?mengaku beragama islam,ttp menolak hukum Islam.hukum ttg puasa dan zakat ikut,hukum ttg hudud dan qisas tolak.jadi kesatuan yg mcm mana mereka inginkan?sibuk membuat congakan bagaimana ahli parlimen islam boleh menguasai parlemen dan seterusnya istihar hudud dan negara islam.sedangkan sekarang mereka berkuasa dan jika mereka mahu ISLAM mereka tidak akan tunggu PAS.dah jelas mereka memang menolak apa yg mahu diusahakan oleh PAS.dah jelas Islam itu hanya utk PAS.ttp apabila mereka tidak lagi berkuasa di beberapa negeri, baru mereka bangkitkan isu,kononnya mereka itulah pejuang agama dgn isu arak judi dll.

maiyah berkata...

lama x ke sini.. pakabar tuan blog

sudi le kiranya terima kad raya dr sy.. makasih

Mankuchai berkata...

SALAM,

Tak tahu yang mana satu 2x5 jer nampaknya ni.

a kl citizen berkata...

nasib baik la saya ni makcik underware bukan makcik tupperware

Nerzhul berkata...

addoih ramai jugek hok tak pakai tudung duk lam surau te..

pakcik kordi berkata...

kakakah!!mcm gmpit!!!bini siba tk gitu!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.