Jumaat, September 24, 2010

Pahang Blogger Gathering (Cadangan)

Baru sempat menjenguk blog. Dah lame betoi kawan cuti. Cuti berblog dan cuti keje. Minggu ni pun cuti lagi. Doh kalo owner kilang pulok. Semenjak 2 menjak ni kawan selalu tengok geng2 blogger wat gathering. Apa kata kalo geng-geng blogger Pahang wat gathering pulok. Nama je Pahang Blogger Gathering tapi pada umumnya terbuka pada semua blogger. Ada apa-apa komen???

10 Juri Propesional:

kakcik berkata...

Kalau buat kat KL.. bolehlah kakcik 'mengendeng' dan buat muka tak malu! :)

Webmaster@Echam berkata...

Kakcik,
Buat kat Pahang ler... Boleh kakcik kenal2 tempat2 menarik negeri pahang.

relevan berkata...

Orait..buat kat Jerantut..

akuanakpahang berkata...

En Syed kawan setuju dan sokong 100+% :)

zulkbo berkata...

salam..
molek juga tu..
tapi sapa nak mulakan
dulu ni??koi cuba hadir..

luahfikiran berkata...

SALAM,
BUATLAH KAK KL NI. TAPI JANGAN UTK PAHANG JE.

endiem berkata...

koi setuju... tapi buat kat pahanglah.

cemomoi berkata...

eeelok bbebo ter, buat aje kat genting sempoh, sema orang pahang dari lembah klang bule datang orang yang kat pahang tak ander le jauh ngat

relevan berkata...

Elok juga cadangan Cemomoi te..Genting Sempah..alang alang terus naik Genting.. koner masuk hala ke Batang Kali..patah semula belah kanan terus menghala pula ke Kuala Kubu Baru..ha ha!

Mazru Majid berkata...

setuju sgt weh...bile agoknye te

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.