Khamis, Oktober 07, 2010

Pahang Blogger Gathering (Entry baru kat Bawah)

Tengok pada komen-komen tu kawan nampak respon positif. Ni yang wat seronok ni. Jadi sebagai langkah mula bior kawan yang start dulu. Kawan wujudkan entry ni untuk sama-sama kita bincangkan tentang gathering kita. Mohlah kita berbincang secara serius kat sini.

12 Juri Propesional:

Webmaster@Echam berkata...

Untuk permulaan ni kawan cadangkan kita lantik dulu toke-toke untuk menghandle majlis tu nanti...

relevan berkata...

Kita kena dapatkan sponser sponser..jadi koi nak panjangkan entri aok ni dalam blog koi pulak..

Don Balon berkata...

Tok nan tak mboh ke weh? blog koi mana ada kutuk dia, koi tegur2 sayanc je tu kuikui

Webmaster@Echam berkata...

Abg Syed,
Terima kasih. Moga2 jadi kenyataan nnt.

Don,
Boleh juge kita cube kalo nak. Koi nok try tanyer Tok Mpat kita nnt. Pokcik Abuludin.

maiyah berkata...

mmg bgus berkumpul ni, moga urusan lancar nnti :)

Insan Marhaen berkata...

blogger penang tak boleh jadi ahli blogger pahang ke?

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Macam menarik aja cadangan ni...

Jejaka Desa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Jejaka Desa berkata...

Macam beh je weh....

hai berkata...

buat kat ner weh???

intanrh berkata...

molek jg idea ni ketnya koi pemalu nk jmpa rodong2 maya nih.. :P

endiem berkata...

ngapa senyap je isue ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.