Sabtu, September 25, 2010

Uisshhhh.. mahalnyer wehhhh....

Adoiii lahhhhhh.. Mahal gilerrrr.... Apelah yang ade dalam tasik ni. Ikan Arapaima sisik berlian agaknyer.....


11 Juri Propesional:

LIPISLADY berkata...

Assalamualaikum,

Yuran mengail tuh sama dengan belanja dapur keh sebulan, biolah keh beli ikan kembong kat paso aja...

Mazru Majid berkata...

salam...

mahal amat ye..pohpalih..

kakcik berkata...

Itu maknanya depa tak bagi mancing kat situ lah tuuuu.... :)

Panglima Muda berkata...

kita kena pakai bom ikan kat situ, baru berpada

relevan berkata...

Baler...

zulkbo berkata...

Salam bertandang di hari minggu..
jangan lupa bertandang rumah terbuka,
moga anda sihat selalu..he he

Cikgu Jang .. berkata...

Tu dia...baik koi nagail kat sungai je...terang2 dah free...cuma isi minyak kete je..

Don Balon berkata...

Saje je tu weh..
koi sokmo balik keje ikut situ dulu.. le ni maleh doh sebak banyok ngat tol nye.. jem supe itu jugek..kuikui

Koi sokmo nampok orang curi-curi mengail situ..
pagor chainlink tu pun demeh potonc..
sebak tu le nih deme letok notis tu..
sound care beralus kate oranc jerantut.. kuikui

Hisyam Muhibah berkata...

itu maknanya sesape hok manceng ket siteh, konfom dapek ikan nye wehh..

akuanakpahang berkata...

Usah cakne aje kalau dah mahel cekik daroh gitu hehehehe......

Nerzhul berkata...

gile mahalnye weh!!! dapat ikan emas kot mancing situ..kahkahkah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.