Sabtu, Oktober 09, 2010

Saje Promote

Semalam kawan telah berhempas pulas mewujudkan satu blog untuk Cikgu Prasekolah. Kepada pengunjung atau pembaca yang ada anak dalam aliran Prasekolah bolehlah mengikuti blog ini. Kewujudan blog ini adalah bagi memperkenalkan dengan lebih dekat kepada yang belum tahu apa itu pengajaran dan pembelajaran di Prasekolah. Jemput follow.......

8 Juri Propesional:

relevan berkata...

Tunggu dengan Akak yang baru..mungkin akan ada anak PrA sekolah ni..hehe!

cemomoi berkata...

rajin oak yerk...

Admin P@P berkata...

Salam.
Tahniah telah wujudkan blog yang insyaAllah memberi banyak manfaat kepada ibubapa dan guru prasekolah sendiri.

TQ

sonata anak kancil berkata...

dah tengok dah yang baru tu...bila nak follow - tak dapat2 jugak...tatau nak buat macam mana lagi

luahfikiran berkata...

SALAM,
BAGUS TU, DAPAT MEMBANTU MEREKA YANG MEMERLUKAN !

Webmaster@Echam berkata...

Abg SYed,
Jgn wehhhh, kang ade kene kerat.. kahkahkah

Cemomoi,
utk mem koi.. hehhehe

Tuan Admin,
Terima kasih.

Kak Sonata,
Nanti saya check dulu maybe ade setting yg problem

LF,
I'allah...

akuanakpahang berkata...

Jasa mu dikenang baguslah nolong cikgu gitu :}

Cikgu Aini Ab Llah Nawawi berkata...

Abg Yassin,
Koi nolong mem koi.. hahahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.