Khamis, November 18, 2010

Andai Sudah Tidak Sewangi Mawar

"Ada sesetengah lelaki yang bergelar suami sanggup melepaskan isteri masing-masing selepas mendakwa wanita dinikahi tidak lagi kelihatan menarik dan cantik seperti ketika mereka berkenalan dan melangsungkan perkahwinan dulu. Mereka menganggap perubahan wajah dan penampilan wanita terbabit memaksa mereka mencari pengganti sehingga menyebabkan rumah tangga dibina mulai goyah, malah ada yang membawa kepada perceraian"

Petikan dari Harian Metro Online hari ini.

Betul-betul malang kalau dalam satu perkahwinan berlandaskan kepada rupa semata-mata. Masa tengah muda, cantik dan bergetah semua jadi wangi. Kentut pun wangi tapi bila dah lama sikit, dah hancing orang kabo mula lah berperangai pelik. Semoga apa yang pernah kita bina akan kekal sehingga akhir hayat. Don't cerai2 ok. Kalo tambah cawangan takpe.... hahhahahahahahahahha

p/s: Ingatan untuk diri kawan sendiri.

13 Juri Propesional:

ozzy berkata...

salam...

Nak tambah cawangan pun pastikan wangi selalu.

relevan berkata...

Kita kena buka cawangan..tambah cawangan tak boleh..buka saja cawangan..hehe!

AzMask berkata...

en relevan... buak cawangan pastu bagi org lain jaga... hak hak hak
echam.. semua tu dugaan. ada org berjaya atasi dugaan. ada orang terus tersungkur. sampai ke tua tak der aroh hidup. Nak buat gone? Lantak dia lah..

lawo lay out. kemas jek. koi cuba curi tapi tak mboh jadi.

::FAIZ FARISH:: berkata...

pastu alasan nak kawen lain... hehehehe

~CiK TiNieY~ berkata...

kalau mampu,tambah je lah cawangan tu...;p

akuanakpahang (AAP) berkata...

Hak lama tu kalau jangka dah busuk sikit LOMOR dgn minyak wangi berbanyak sikit biar rohong sebutir rumah hehehe....

Amy Syaquena berkata...

salam...

kalau rasa mampu tambah je la cawangan baru..

Hisyam Muhibah berkata...

itu namanya suami yang perasan lawa.. macam lah dia tak makan dek usia...pelik pelik...

Insan Marhaen berkata...

cerai ke tambah cawangan ke, penyakit semua tu.

zulkbo berkata...

salam..
memang tak patut..
cuba periksa diri sendiri
hebat sangat ke...???

ummu berkata...

salam
nak tambah cawangan
kena adil selalu
bimbang ada jiwa yang merana
...ada yang sampai nak bunuh diri
eloklah dirujukkan kepada kaunselor@ kaunselor jabatan agama segera.

mokjadeandell berkata...

kalau mahu galas beban sampai kebongkok tiga ,sila buka cawangan. Dah nak nyanyuk pun masih kena hantar anak kesekolah tadika....sunggoh sedih mata memandang.

fikaryna berkata...

doakan utk berkekalan.

tapi utk tambah caw..x mo masuk campur..hik2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pesanan Penaja

Terima kasih kerana melayari ECHAM.COM. Segala apa yang disiarkan dihalaman ini adalah pandangan penulis semata-mata. Jika terdapat sebarang kekurangan sila abaikan.